• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt 3500w camco varmeelement

Haugen

Norbrygg-medlem
IMG_0029.JPG Jeg har laget et varmeelement på 3350w, selve elemente er et camco ULWD element på 3500w. Helt nytt. 1100kr, uten kabel.
 
Sist redigert:
Hei,
Ikke en helt spinnvill forretningside men hadde vært enda bedre med mulighet for regulering av effekt integrert på boksen kanskje ? Synes forøvrig at prisen er i høyeste laget og sier pass for denne gang selv om dette er litt slik jeg muligens ser for meg innsatt på en 40 liters kjele :)
 
Elementet koster 300, boksen koster vel rundt, 200, 1 toms mutter og skive koster 100 kroner. Kabelgjennomføringen 20kr.
Her er jo hulltaking, tetting, montering og internkabling gjort allerede, så etter mitt syn er prisen helt grei. Du ønsker ikke å ha reguleringselektronikk så tett på kjele og varmeelement. Det er jo tross alt varmt der, og det kan jo også komme noe fukt inn i sammenheng med søl.
 
Helt grei pris ja. Det elementet har ikke jeg funnet under kr 300 (+frakt og mva) på eBay, så den prisen er absolutt forsvarlig i mine øyne. Har laget et par slike bokser selv, og det er litt jobb som ligger bak også. I tillegg er jo jobben her pent utført (noe man ikke kan si om de jeg har laget til meg selv ;) ).
 
Har også disse to liggende. Selges samlet for 380kr pluss frakt.
 

Vedlegg

  • IMG_0108.JPG
    IMG_0108.JPG
    86,5 KB · Sett: 90
Tilbake
Topp