4 way CO 2 regulator fra Kegkits

Kegkits har vel flat rate shipping på ca $50.
Jeg venter fortsatt på mitt, da alt har blitt veldig forsinket grunnet orkanen, men fra det jeg har hørt av andre så er vel kvaliteten god.

Er ingen ekspert, men tror denne vil fungere bra. 0-60psi er vel ca 0-4 bar og er vel fint nok for nøyaktig justering.
Tror jeg setter denne på min ønskeliste også, blir kegerator etter hvert.

Jeg bestilte denne i sommer, men har ikke fått montert ennå på grunn av at oppussing og slikt har tatt litt lengre tid enn beregnet. CO2 skaffet jeg forrige uke, og første brygg i nytt bryggerom ble unnagjort for halvannen uke siden. Satser på å teste denne i løpet av helga, slik at jeg er klar for å tappe rett på corneliusfat over helga. Kan holde dere oppdatert.

De er forresten ikke veldig flinke til å pakke på kegkits, så to av klokkene var skadet da jeg fikk den i posten. Jeg sendte mail og spurte hva vi skulle gjøre, og de sendte nye klokker med en gang. De hadde funnet ut at det ikke var verdt å pakke "godt nok" slik at forsikring på forsendelsen ble gjeldende, men heller sendte ut reserveklokker når de ble skadet under transport.

oyroy skrev:
Kegkits har vel flat rate shipping på ca $50.
Jeg venter fortsatt på mitt, da alt har blitt veldig forsinket grunnet orkanen, men fra det jeg har hørt av andre så er vel kvaliteten god.

Jeg har bestilt en slik og fikk svar i dag tre dager etter at jeg bestilte at de var veldig forsinket pga store bestillinger. Litt forskjellige forklaringer der altså.

Men regulatoren skal i alle fall være god så da får en bare smøre seg med tålmodighet.

AudunWS skrev:
Jeg har bestilt en slik og fikk svar i dag tre dager etter at jeg bestilte at de var veldig forsinket pga store bestillinger. Litt forskjellige forklaringer der altså.

Men regulatoren skal i alle fall være god så da får en bare smøre seg med tålmodighet.

Nei, det er egentlig samme problem. Delene de fikk var fra et sted som ble truffet av orkanen. Da måtte de bestille fra andre steder, og når det hopet seg opp kom de etter med delene.
Etter orkanen kjørte de mange små ordre før de store. Oversea-shippings er ofte store, siden folk bestiller sammen, og han hadde vel 5 eller 6 bestillinger fra Norge som hver var på mange tusen kroner. De ble utsatt til småordrene ble ferdige, men det er nå de som skaper forsinkelser for de andre, selv om det opprinnelig kom av orkanen.
Jeg snakket med fyren på telefon forige uke. Håper han får sendt greiene snart. Skulle gjerne hatt det klart i romjula :(

Okay.
romjula skal vel stå hardt nå vel, ser ut til at det meste tar litt mer tid om dagen. Venter en liten pakke som forlot LA 5. desember. Den er fortsatt ikke kommet...

Jeg har bestilt samme type + en del annet og har også fått beskjed om at han sender ut småbestillinger først. Litt irriterende å falle bakerst i køen når man har bestil for mer enn 12k og pengene alt er trukket fra kortet. Merkelig kundebehandling.

Kan nok se ut som du har rett Larzan. Jeg bestilte noe småtteri, og det tok 3 dager før det nå er på vei.
Har vært med på store bestillinger før, og det har tatt laaaaaang tid. Mistenker at lageret er svært lite. Virker som han bestiller inn fra sine leverandører når ordren kommer.
Vær oppmerksom på at dere kan be om discounted order. Da trekker han fra en såkalt competitiv discount. Det viktige er å be ham sende denne som mail. Hvis ikke ligger den bare i esken med varene. Den er det ingen som får sett før du pakker opp hjemme. Jeg har alltid blitt bedt om å sende Posten en kopi av fakturaen. Da lønner det seg å sende den med discount.
Betaler forøvrig snaut $50 i shipping. Det er minste sats.

Ketil skrev:
Kan nok se ut som du har rett Larzan. Jeg bestilte noe småtteri, og det tok 3 dager før det nå er på vei.
Har vært med på store bestillinger før, og det har tatt laaaaaang tid. Mistenker at lageret er svært lite. Virker som han bestiller inn fra sine leverandører når ordren kommer.
Vær oppmerksom på at dere kan be om discounted order. Da trekker han fra en såkalt competitiv discount. Det viktige er å be ham sende denne som mail. Hvis ikke ligger den bare i esken med varene. Den er det ingen som får sett før du pakker opp hjemme. Jeg har alltid blitt bedt om å sende Posten en kopi av fakturaen. Da lønner det seg å sende den med discount.

Sender du fakturaen til posten når du får meld om når det er en pakke til fortolling? Eller er det noen annen måte og gjøre det på?

En ting til jeg lurte på, har ikke så god peiling på dette med Cornelius og CO₂ kan jeg med denne regulatoren  jeg linker til over f.eks kjøre 1 bar på et fat og feks 1,4 bar på et og 1,8 bar på et annet  uten att det blir noen problemer?

Ketil skrev:

Ser du stadig anbefaler denne fremgangsmåten. Vil bare gjøre deg oppmerksom på at dette faktisk er å oppfordre til lovbrudd, og dermed i strid med forumreglene ;-)

janvad skrev:
En ting til jeg lurte på, har ikke så god peiling på dette med Cornelius og CO₂ kan jeg med denne regulatoren  jeg linker til over f.eks kjøre 1 bar på et fat og feks 1,4 bar på et og 1,8 bar på et annet  uten att det blir noen problemer?

Ja, hele poenget med denne er at man kan kjøre fire uavhengige trykk på fire forskjellige fat.

Larzan skrev:
Jeg har bestilt samme type + en del annet og har også fått beskjed om at han sender ut småbestillinger først. Litt irriterende å falle bakerst i køen når man har bestil for mer enn 12k og pengene alt er trukket fra kortet. Merkelig kundebehandling.
Ketil skrev:

Har dere god erfaring med http://www.kegkits.com/

Så denne videoen når jeg googlet kegkits

http://www.youtube.com/watch?v=M0mSI6PrKA8

Ikke bra! Er det mange her inne som venter på varer fra han, og eventuelt mange som har handlet og fått varer?

Jeg venter på varer. Tenkte å ringe han i morra eller noe. Da har det gått to uker siden han sa han skulle sende ganske raskt.

Larzan skrev:
Ikke bra! Er det mange her inne som venter på varer fra han, og eventuelt mange som har handlet og fått varer?
oyroy skrev:
Jeg venter på varer. Tenkte å ringe han i morra eller noe. Da har det gått to uker siden han sa han skulle sende ganske raskt.

Det skal jo sies denne videoen er jo 2 år gammel, men det kan jo være han har skjerpet seg.

janvad skrev:
Det skal jo sies denne videoen er jo 2 år gammel, men det kan jo være han har skjerpet seg.

Det å trekke over 12k fra paypal-kontoen min 6.november og fortsatt ikke ha sendt i tillegg til å plutselig ikke svare på purringer er ikke det jeg kaller å skjerpe seg.
Jeg fikk et svar på tredje purring akkurat nå om at han sender i løpet av uka, og jeg ga han svar tilbake at jeg må ha et sporbart trackingnummer innen torsdag for å rekke "angreretten" på 45 dager hos paypal.

Bestilte derfra for 14 dager siden, og fikk mail dagen etter fra han om at noen av delene hadde han ikke inne på lager. Han tvilte på at han fikk sendt det av gårde før jul.

Blir litt nervøs når jeg leser at det er flere her som venter på varer.

Tilbake
Topp