Martin E skrev:Eller kjøp et 3500 W element, så slipper du å ryke sikringa. Og så anbefaler jeg på det sterkeste såkalte ULWD-elementer - Ultra Low-Watt Density. De blir ikke så svidd og er lettere å holde reine.
Fredrik J skrev:Hvor finner du ulwd elementer på 3,5 kW? Mener jeg ikke fant det på ebay sist jeg lette..
Martin E skrev:Fredrik J skrev:Hvor finner du ulwd elementer på 3,5 kW? Mener jeg ikke fant det på ebay sist jeg lette..
http://www.amazon.com/Camco-02913-S...id=1383664689&sr=8-1&keywords=camco+3500+240
Frodejo skrev:Takker for svar ;D
Men er ikke alle disse av gjenget type? Må en sveise fast feste da? Eller finnes det andre typer en kan bare borre hull og montere rett på?
Frodejo skrev:Hva med å ta i bruk eksisterende elementer som står i beredere og koble til regulator? Eller er ikke de brukenes til koking?
Frodejo skrev:Hva med å ta i bruk et av de elementene fra ebay (som nevnt over). Noen som vet om de vil passe i en OSO varmtvannsbereder?
Frodejo skrev:Tok et mål av den jeg har. Den er på 22mm i diameter. Hva blir det i tommer. Prøvde meg på noe konvertering, men det ble 55/64. kan umulig være korrekt.