ThomasSF skrev:Og pumpa gjorde jobben? Skal bytte ut kjoelebagen fra Europris med en Blichmann 10 gal og falsk bunn en av de naermeste dagene, og da hadde det vaert stas med en autosparge og ei pumpe ogsaa...
Hva slags stroemforsyning bruker du paa pumpa?
Gahr skrev:Bruker vel ca. 45 min. på 26 liter.
katla skrev:Autosparge funker slik du skriv. Dei fleste har same teknologien heime i tanken på toalettet - ein enkel ventil som er styrt av nivået i tanken.
Autospargen kan justerast avhengig av kor høg du vil at vannstanden skal vera over mesken og også regulerast for kor mykje mesk det er i kjelen . I praksis må det vera eit visst minimum av væske over mesken for at den skal flyta høgt nok og stengja tilførsla. Så då kan du eigentleg regulera væskemengda inn i kjelen ved å regulera kranen ut av kjelen.
Eg synes for min del den kanskje har litt for grov innstillingsmekanisme for høgda - men ein kan vel kanskje ordna dette med ei fil.
Marius.H.Steen skrev:En må også være klar over at dip-stangen på autospargen kan snues, og den andre siden har spor som er forskjøvet med en halv i forhold til andre siden, så man kan stille mer til ønsket høyde.
Sent from my C6603 using Tapatalk 2