done :hadet:
Ingemarh 16 Mar 2014 #44 Besvart! Hadde vært gøy å lese det endelige resultatet! Sent from my iPhone using Tapatalk
HåvardMcTwist 17 Mar 2014 #47 Besvart. Får håpe dere ikke bare lar hjemmebryggere svare. Vi er vel ikke et representativt utvalg frykter jeg. ;D
Besvart. Får håpe dere ikke bare lar hjemmebryggere svare. Vi er vel ikke et representativt utvalg frykter jeg. ;D
Mats Ø. 17 Mar 2014 #48 HåvardMcTwist skrev: Besvart. Får håpe dere ikke bare lar hjemmebryggere svare. Vi er vel ikke et representativt utvalg frykter jeg. ;D Klikk for å utvide... +1 på den. I noen omgangskretser blir vår gruppering sett på som sære. Rart det der. Jeg har besvart forresten.
HåvardMcTwist skrev: Besvart. Får håpe dere ikke bare lar hjemmebryggere svare. Vi er vel ikke et representativt utvalg frykter jeg. ;D Klikk for å utvide... +1 på den. I noen omgangskretser blir vår gruppering sett på som sære. Rart det der. Jeg har besvart forresten.
nonshaugen 26 Apr 2014 #51 Ingemarh skrev: Besvart! Hadde vært gøy å lese det endelige resultatet! Klikk for å utvide... +1 Hvor kan man finne (eventuelt) resultatet av innsendte data??
Ingemarh skrev: Besvart! Hadde vært gøy å lese det endelige resultatet! Klikk for å utvide... +1 Hvor kan man finne (eventuelt) resultatet av innsendte data??