Barteølfestival 2018 - earlybird

Enn så lenge har jeg to mulige passasjerer, @Knut-Erik og Christian ( @Staro ). Men kan dere bekrefte at det passer?

To plasser til er ledige, om folk ikke har store motforestillinger mot å være tre i baksetet på en gammel Peugeot 307 W. (Den har et slags klimaanlegg:).)
Jeg kan ikke bekrefte enda, må ta meg en prat med sjefen i morgen... Jeg jobber hele fredag og har ikke noe mer avspasering til gode så vi får se hva det blir til.
 
@Staro
Dersom du tar toget, og du blir plukket opp i Tønsberg med båt, kan jeg komme innom og hente dine fat
Fat? I wish... nei ølet er jo så godt at fatet er tomt, har kun flasker igjen. Kan se ut som om jeg får ordnet meg skyss helt hjemmefra, så ellers takk for et generøst tilbud! Eneste fatet jeg har er et halvfullt fat med juleøl(egentlig Torshov Imperial Brown) kan godt ta med det. Ellers blir det nok mest flasker for min del ja.
 
Jeg et frekk nok til å kuppe denne tråden siden jeg er bergenser og i skrivende stund har snurrebart.
Om noen av godtfolket har en skvett bartegjær til overs er jeg mer enn villig til å vippse noen kroner for den og bryet.
Legger med et lite bildebevis på bart for å lokke til meg oppmerksomhet.
IMG_0982.JPG
 
Jeg et frekk nok til å kuppe denne tråden siden jeg er bergenser og i skrivende stund har snurrebart.
Om noen av godtfolket har en skvett bartegjær til overs er jeg mer enn villig til å vippse noen kroner for den og bryet.
Legger med et lite bildebevis på bart for å lokke til meg oppmerksomhet.
Vis vedlegget 37032
Har godt med bivoks (dog beregnet for fottøy).
 
Jeg et frekk nok til å kuppe denne tråden siden jeg er bergenser og i skrivende stund har snurrebart.
Om noen av godtfolket har en skvett bartegjær til overs er jeg mer enn villig til å vippse noen kroner for den og bryet.
Legger med et lite bildebevis på bart for å lokke til meg oppmerksomhet.
Vis vedlegget 37032

Det er bare å hive seg på flyet, så leverer vi gjær til deg personlig.
 
Øl jeg kommer med:
  • en slags german red med Dahls-gjær
  • en slags german stout med Dahls-gjær
Kort sagt; bare sånt øl som ikke finnes:). Ellers hiver jeg med en liten miks, det er jo greit når jeg har alt på bjørnunger. En smash apa med idaho, en american blonde ale med kølschgjær og cascade, en kølsch, en altbier og ellers hva jeg synes er blitt noenlunde drikkbart.
 
Er det for drøyt å kalle en barteøl med dregs fra tysk bokk for "Tysk Trønder - Rinnan"?
 
Kunne kalt det for "Tyskertøs", og så latt både Einar og Finn barbere av deg håret, for å så leie en pickup hvor du kunne stått bak på planet og blitt vist frem for de lokale der bilen kjører gjennom gatene?

(sorry, en del av historien jeg finner urettferdig).
 
Takk for en flott helg. Her nytes fredagen med Staro, Jørgen O og Finn Berger. Resten var på båttur...
29df39dc256345a84c6ce780f43cd5bb.jpg
 
Tilbake
Topp