billigste Tappe kraner?

Hvis du desinfiserer slangen innimellom blir vel ikke ølet her dårligere enn på fatet. Kan være greit å ta samtidig som du vasker fat.
 
Jeg har kjøpt mange av disse, siden de bare koster 150.- kommer de inn under mva grensen, veldig fornøyd med disse kranene . kjøper gjennomføring på Bryggeland,

http://www.ebay.com/itm/Perlick-Perl-Chrome-Plated-Draft-Beer-Faucet-Spout-Tap-for-Home-Bar-Kegerator-/271434686420?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f32c49fd4
 
Nope, frakta teller ikke med i MVA grensa, har aldrig hatt problemer med det, tar ca 1 uke så ligger krana i postkassa. det siste jeg kjøpte kom på 240 kroner ink frakt.
 
saksa fra toll.no


Frakt og forsikring regnes ikke med  i 200-kronersgrensen

Er sendingens verdi på mindre enn 200 kroner, skal du derfor ikke betale avgifter på varen uavhengig av hva du har betalt for frakt og eventuell forsikring."
 
Jeg har flow control fra Perlick. Hadde tidligere standardkraner fra homebrewstuff, jeg skal ALDRI tilbake :)
 
Ok, har det blitt endringer? Har alltid vært av den oppfatning at det er totalen som gjelder, men det er jo good news for meg, litt mer leeway ;)
 
glennrlie skrev:
Ok, har det blitt endringer? Har alltid vært av den oppfatning at det er totalen som gjelder, men det er jo good news for meg, litt mer leeway ;)

Har vært sånn hele tiden. Koster varen 199 NOK og 200NOK i frakt betaler du ingenting ekstra. Koster varen 200NOK med samme frakt betaler du Toll + 25% MVA av 400,-, altså 100,- + tollavgift på 135 eller noe, totalt 235NOK ekstra på en vare til 200NOK.

Slik har det vel vært siden 1971 eller noe, med samme satser.
 
Heisann sitte og lure på å bygge meg kegerator, og surfe nettet etter deler men er ganske fersk så litt usikker på hva jeg trenger av utsyr. Noen så hadde giddet og sette opp en liste over hva som trengs for og bygge med tre tappe kraner i kjølekskaps dør. eventuelt vise til link hvor jeg kan finne det ut.
 
Sånn kort oppsummert:
CO2 -> Regulator -> Slange -> Fat -> Slange -> Shank/gjennomføring -> Kjøleskapsdør -> Tappekran

Standard_Kegerator_Kit.jpg
 
;D hehe takk, lure på og bestille fra morebrew. i tillegg trenger jeg vel manifold til tre cornelius fat. koblinger og sånn ? Ball lock som er det greieste? ser de selger shanks og slikt i forskjellige størrelser,  spiller det noe rolle om det er 3.5 inch eller 4 inch ? må vel gjerne lese litt mer så jeg er sikker på og få rett av alt jeg bestiller..
 
Tilbake
Topp