Den burde det. Du begynner kok på 1.115?Verden tar visst ikke fri selv om Birger Eriksen hedres. Det ble noe lenger mesk enn planlagt. Men det nærmer seg kok på hyggelig plan.
Hvor mange liter har du til kok?
Den burde det. Du begynner kok på 1.115?Verden tar visst ikke fri selv om Birger Eriksen hedres. Det ble noe lenger mesk enn planlagt. Men det nærmer seg kok på hyggelig plan.
Hvilke bilder vindu ha?Til de som ikke har noe i mot å ha bildet sitt av bryggingen på trykk, send meg high res bilder, helst bredformat, til neitakkdu@gmail.com
Det er et veldig bra bilde. Skal se hva han avismannen sier, han er og snoker i tråden.
Egentlig ikke. Det er billig-hydrometer det også. Men ofte så funker de helt fint.Så, er det alla france som er sakene enda? Må tydeligvis legge inn bestilling på et hydrometer.
Generelt om Birger-ølet. Brygging, øl i glass etc. Men må se bra ut, lys, res, etc..Hvilke bilder vindu ha?
Så, hvilket anbefales..? Kjøper tre av samme produsent nå, en for høy OG, en for range, og en for FG.Egentlig ikke. Det er billig-hydrometer det også. Men ofte så funker de helt fint.
Et som er dyrt, er som regel litt bedre enn et billig et..Haha. Du finner nok gode hydrometere hvis du leter litt rundt, men de som er super-hyllevare til 80-100kr er ikke det du griner av hvis det knuser.Så, hvilket anbefales..? Kjøper tre av samme produsent nå, en for høy OG, en for range, og en for FG.
Jeg er veldig fornøyd med de av denne størrelsen fra Brewshop (står Alla France på siden men det står VWR på de jeg fikk). Lett å lese av med 0.001 nøyaktighet og passer perfekt i 100 ml målebeger i glass fra Bryggselv.Så, hvilket anbefales..? Kjøper tre av samme produsent nå, en for høy OG, en for range, og en for FG.
Aha, jeg mente de billig-greiene til Alla France. De er hyllevare og har sett at flere har hatt trøbbel med de.Jeg er veldig fornøyd med de av denne størrelsen fra Brewshop (står Alla France på siden men det står VWR på de jeg fikk). Lett å lese av med 0.001 nøyaktighet og passer perfekt i 100 ml målebeger i glass fra Bryggselv.
Vis vedlegget 50888