Blichmann RIMS Rocket

Hmm... Ved å lodde de litt, kan du kanskje klemme dem til passform med en endehylsetang? Hvis du har noe sånt da...

Ellers må du kanskje lage en overgang som du nevnte tidligere... Ville unngått å skjøte med "sukkerbit" varianter.
 
Kjøpte et svart og fint på Biltema, men fikk ikke trykket kablene inn der de skulle festes..

Nå måtte jeg ned i kjelleren og sjekke, og det trengs tydeligvis kvalitetskontroll på hukommelsen min. Rocketen min blir styrt av en pid med en sånn amerikansk trepins hun. Så jeg har da en slik han.
79b7232bedc9d9a446cdf2df9f03d99d.heic
 
Hmm... Ved å lodde de litt, kan du kanskje klemme dem til passform med en endehylsetang? Hvis du har noe sånt da...

Ellers må du kanskje lage en overgang som du nevnte tidligere... Ville unngått å skjøte med "sukkerbit" varianter.

Har niter og tang, men trur ikke jeg får til å klemme de mindre enn de er ;) Og har ikke lyst til at halvparten av kordellene skal kappes eller sløve "på utsiden". Blir nok en CEE-variant med skjøt da tenker jeg. Litt klumpete og lite estetisk, men det funker i hvert fall. Og blir antakeligvis sikrere.
 
Tilbake
Topp