Har fått Bratberg 35 l i hus. Har bare pakket ut og sett. Det var nevnt tidligere i tråden trinnløs heving av meskekaret, men det er det vel ikke utstyrt for? Det blir nok en liten talje i taket om nødvendig. Tror jeg, eller?
Hvis du har gen2 av brygger så er det med trinnløs heving av maltrør...var ihvertfall det hos meg og den fungerer braHar fått Bratberg 35 l i hus. Har bare pakket ut og sett. Det var nevnt tidligere i tråden trinnløs heving av meskekaret, men det er det vel ikke utstyrt for? Det blir nok en liten talje i taket om nødvendig. Tror jeg, eller?
Jeg har heller ikke mottatt noe, fikk svar i forrige uke om at det skulle bli sendt denne uken... Begynner å se mørkt ut for brygging denne helgen og. ..Har du kontaktet de? Om du forhåndsbestilte og de er på lager, er det jo veldig rart dersom du ikke har fått!
Min fosskoker ,nesten for mye ved 100grader og 2kw element inne.Jeg lurer på om det er noen som får bratberg kompaktbrygger Gen 2 til å foss koke?
Står 100grader i displayet men det koker ikke.. På ekstern temp måler Så står det 98grader midt i tønna..
(test kjører med kun vann)
Er litt nybegynner så er litt usikker om det faktisk må fosskoke eller er 98grader nok?
Fredag blir det første brygg på denne spennende.
Jeg har ikke fått noe melding....urettferdig..hulk-hulk!!!Da er min på vei Ser ut til at den dukker opp i morgen!
Bruker appen jeg og...kun en pakke fra Komplett der hehe...Jeg har ikke fått melding jeg heller, men posten appen min på telefonen søker etter sendinger med telefonnummeret mitt, og det eneste jeg kan se for meg som veier 9kg totalt er dette. Jeg kan ta feil dog