Bratberg Kompaktbrygger, 35 liter

Flere enn meg som har forhåndsbestilt og hverken motatt sendingsbekreftelse, sporing på posten app eller noe i postkassen? Begynner bli litt utålmodig når jeg ser alle andre få den i hus:)

Har fått Bratberg 35 l i hus. Har bare pakket ut og sett. Det var nevnt tidligere i tråden trinnløs heving av meskekaret, men det er det vel ikke utstyrt for? Det blir nok en liten talje i taket om nødvendig. Tror jeg, eller?

Det følger med et stag som du fester på maltrøret, også fester du "haken" som henger på staget på kanten av bryggeren når du hever den. Da kan du løfte den litt og la den henge på kanten. Da kan du heve det så fort eller sakte du vil.

Har fått Bratberg 35 l i hus. Har bare pakket ut og sett. Det var nevnt tidligere i tråden trinnløs heving av meskekaret, men det er det vel ikke utstyrt for? Det blir nok en liten talje i taket om nødvendig. Tror jeg, eller?
Hvis du har gen2 av brygger så er det med trinnløs heving av maltrør...var ihvertfall det hos meg :) og den fungerer bra :)

Har du kontaktet de? Om du forhåndsbestilte og de er på lager, er det jo veldig rart dersom du ikke har fått!
Jeg har heller ikke mottatt noe, fikk svar i forrige uke om at det skulle bli sendt denne uken... Begynner å se mørkt ut for brygging denne helgen og. ..

Veldig rart. Den står jo på lager også. Greit å vite sånn ca når den kommer i og med at jeg har litt annet å kjøpe inn til bryggestart.

Edit: Ser forøvrig nå at det har dukket opp et sporingsnummer i postenappen min for en pakke på 9kg. Ingenting er innlevert enda, kun melding. Da er det jo håp :)

Sist redigert:
Ringte i går kveld. Fikk beskjed om at ikke alle pakkene er sendt for de som kom sent inn i forhåndssalg kampanjen. Skal derimot bli sendt på torsdag denne uken etter hva jeg forsto.

Jeg lurer på om det er noen som får bratberg kompaktbrygger Gen 2 til å foss koke?
Står 100grader i displayet men det koker ikke.. På ekstern temp måler Så står det 98grader midt i tønna..
(test kjører med kun vann)
Er litt nybegynner så er litt usikker om det faktisk må fosskoke eller er 98grader nok?
Fredag blir det første brygg på denne spennende.

Jeg lurer på om det er noen som får bratberg kompaktbrygger Gen 2 til å foss koke?
Står 100grader i displayet men det koker ikke.. På ekstern temp måler Så står det 98grader midt i tønna..
(test kjører med kun vann)
Er litt nybegynner så er litt usikker om det faktisk må fosskoke eller er 98grader nok?
Fredag blir det første brygg på denne spennende.
Min fosskoker ,nesten for mye ved 100grader og 2kw element inne.

Satt den på 100grader men er bare såvidt den koker.. Kommer bobler av og til.
Nå testet jeg med kun vann og med meskerøret i da.. Kan være noe der?

Jeg har ikke fått melding jeg heller, men posten appen min på telefonen søker etter sendinger med telefonnummeret mitt, og det eneste jeg kan se for meg som veier 9kg totalt er dette. Jeg kan ta feil dog :p

Jeg har ikke fått melding jeg heller, men posten appen min på telefonen søker etter sendinger med telefonnummeret mitt, og det eneste jeg kan se for meg som veier 9kg totalt er dette. Jeg kan ta feil dog :p
Bruker appen jeg og...kun en pakke fra Komplett der hehe...

Blir nok ikke noe Bratberg brygging på meg denne helgen heller... Trist at det skal ta så lang tid.. Men så har jeg lært... Hehe

Tilbake
Topp