Bryggeribesøk Ringnes 9. november

Tor.

Norbrygg-medlem
Norbrygg Oslo inviterer til bryggeribesøk hos Ringnes på Gjelleråsen.

Det blir omvisning på anlegget og foredrag med smaksprøver ved Tore Hage. Han er utviklingssjef på Ringnes Bryggeri, har vært profesjonell ølsmaker siden 80-tallet og er en av Europas fremste eksperter på ølgjær.

Det blir satt opp buss fra Oslo Spektrum. Oppmøte onsdag 9. november kl. 17.00. Retur fra Gjelleråsen kl 21.30.

Pga. begrenset antall plasser er påmelding begrenset til medlemmer av Norbrygg Oslo frem til 20. oktober.

Påmelding: https://norbrygg.hoopla.no/sales/event/ringnes
Ringnes-Tore_Hage.16_9.png
 
Jeg har en billett, men kan ikke delta allikevel :(
Hvordan gjør jeg det? Går det an å avbestille? Er det evt. noen som vil kjøpe billetten av meg?
 
Det blir ingen muligheter for mat på turen, så det anbefales å spise på forhånd. Siden bryggeribesøket ligger an til å bli en suksess, satser jeg på å sjekke om de har god burger på Café Fiasco sånn 16ish. 20 meter fra der bussen plukker oss opp. Sikkert mulig å få en lettøl til maten også.
 
Det blir ingen muligheter for mat på turen, så det anbefales å spise på forhånd. Siden bryggeribesøket ligger an til å bli en suksess, satser jeg på å sjekke om de har god burger på Café Fiasco sånn 16ish. 20 meter fra der bussen plukker oss opp. Sikkert mulig å få en lettøl til maten også.
Det hørtes ut som en særdeles god ide. Jeg satser på å være der - gjerne litt før 16 også for min del. (Er jo ikke en del av det arbeidende folk.) Regner med at de har greie forsyninger av lettøl:).
 
Tilbake
Topp