LarsUlv
Norbrygg-medlem
Smaker det godt da?Tror du den kan brukes til noe? Hadde tenkt å kaste den. Men som sagt, lukter fortreffelig og klar som kildevann. Altså kildevann med ølfarge da
Smaker det godt da?Tror du den kan brukes til noe? Hadde tenkt å kaste den. Men som sagt, lukter fortreffelig og klar som kildevann. Altså kildevann med ølfarge da
Har ikke våget å smake...Smaker det godt da?
Nå må jeg le! Djis Louis!
Ferdig med å brygge en IPA og gjør klar for tapping av en APA til i morgen. På mystisk vis greier jeg å blande gjæringskar... Resultat: Den ferdiggjæra APA'n tror jeg er den ferdigbrygga IPA'n og ristet løs i et par minutter for å få i litt oksygen....
Jeg må le. Og gråte.
Dersom det lukter fortreffelig, MÅ du jo smake før du eventuelt heller ut. Det hadde jeg gjort i alle fall.Har ikke våget å smake...
Jeg skal! Lover!Dersom det lukter fortreffelig, MÅ du jo smake før du eventuelt heller ut. Det hadde jeg gjort i alle fall.
Ikke helt uten grunn at brygge-arket mitt inneholder dette...Did it again!
Ja den smeller godt silikonslangen når det fyker store stykker av den.
Hadde en litt mer normal tabbe i kveld. Det ene karet ble tørrhumlet med 50g Amarillo, det andre med resten
av 100g pakken. Pluss emballaslen.
Tror det største problemet jeg hadde med pilgrim, var tørrhumlingen . . .@msevland Jeg har overveid noe lignende - men i plakatformat.
@Forvirret Du slår meg ganske kraftig med den historien der. Og nei, kar uten kran kommer ikke på tale. Hevert??!! Dan snakker vi virkelig multikatastrofepotensiale!
@Fred Brenno Pilgrimkatastrofe? Jeg har humlet en hobgoblinklone med bare Pilgrim - bitter, smak og aroma - til 30 IBU. Det er jo ikke så voldsomt, riktignok, men jeg synes det er blitt veldig godt.
Jeg hadde nok ventet meg en tydeligere smak og aroma, så jeg er på en måte litt skuffet - men resultatet er et veldig behagelig (og lettdrikkelig) øl.
Når jeg hører hva du sier, er jeg glad jeg ikke tørrhumlet. Jeg overveide nemlig å gjøre det.