Label viser ikke, laster opp bilde men vises ikke..
Oppskrift,.trykket jeg på det så går texten under ned litt som i at bildet blir større men det vises ikke..
Oppskrift,.trykket jeg på det så går texten under ned litt som i at bildet blir større men det vises ikke..
Funker nå
Men fra spøk til alvor, noen planer om å få inn gjær fra Wyeast i oversikten?Regner med at jeg får en epost/melding på Face når det nærmer seg dags for å heve gjæringstemperaturen samt når tørrhumlen skal i?
Regner med at jeg får en epost/melding på Face når det nærmer seg dags for å heve gjæringstemperaturen samt når tørrhumlen skal i?
Men fra spøk til alvor, noen planer om å få inn gjær fra Wyeast i oversikten?
Da gleder jeg meg til å få tilbakemelding når brygget står trygt til gjæringFår elektrikker på besøk i morgen som skal brygge seg en pils i mitt nye bryggerom (jomfru brygg i det rommet) og samtdig legge opp 3-fas 32A inn der så jeg får styringskapet opp og gå, da skal dette programmet ditt testes. En milepel på flere måter
Du får følge nøye med på tråden bryggetabber, men har ståltrua.Da gleder jeg meg til å få tilbakemelding når brygget står trygt til gjæring
Du får følge nøye med på tråden bryggetabber, men har ståltrua.
Men seriøst, skal komme med tilbakemeldinger.
Men en ting, har rimelig bra med utdannelse, 2 netter på husmorskolen, 5 netter på sykepleierskolen, ei natt på lærerskolen (der likte jeg meg ikke, følte jeg fikk lekse med hjem... dette kan du bedre) og ett år med søndagskole(var ikke så mange fisker i garnet, men jeg stakk innom fra tid til annen) men jo altså, la inn en test som jeg har brygga, fikk advarsel att kjelen var for liten, den måtte være på 34,79 liter for ett normalt 23-25 brygg. profilen er en beercrafter 25.
Vurdere og gå søndags skolen omigjen
Bruker http://www.hoppedale.com/brewerytimer til vanlig,kunne du fått til noe sånn,at den går til neste steg automatisk og med alarmer..
Kan du legge til en option som heter noe som "Define batch size as: Post-boil and cooling/into fermentor/into bottle or keg"? Men at du har mulighet til å se hva evt "batch" size vil bli ved de forskjellige stegene gitt parameterne ved trub både etter kok og etter fermentering.
På hvilket plan dette skal ligge har jeg enda ikke ment noe om men.. Kanskje andre vil? Hater at hvis man teller annerledes enn SW så må man regne.