ØyvindBråthen
Norbrygg-medlem
Folk kommer med mange fine ønsker her. Men, når du først går public, har du tenkt på den horden av mailer du vil få? Jeg ser for meg at det som er nevnt over vil være noe noen folk vil lure på hva egentlig gjør, og hvordan fungerer. Dette er kanskje veldig kjedelig, men et "?" ved siden av slike funksjoner og en "mouse, hover"-dialiogboks vil nok være på sin plass. Ser ser ut til at du utvikler et ganske kraftig verktøy, hvis det fortsetter slik, så for å spare deg for mas så bør du ha en god dokumentasjon på den og.
Men for å være ærlig så hadde jeg droppet kalkiser for gjærstartere, f.eks. Det finnes allerede kalkulatorer for disse. Aner ikke hvor mye tid du har til rådighet, men det vil si at du kommer til å kopiere noe som andre allerede bruker fra før, de kalkisene som finnes er bare en URL unna.
he..he, jepp jeg har tenkt på det. Og jeg har tenkt til å lage endel hjelpetekster rundt om kring før jeg så mye som vurderer og legge dette ut til noe større publikum enn norbrygg
Angående gjærstarter og vannmineraler som er de to litt større tingene jeg har tenkt på, så er ikke dette noe som er prioritert, men noe jeg nok kommer til å lage etter hvert. Både fordi jeg har lyst til å sette meg bedre inn i dette selv, samt at jeg gjerne vil ha det integrert. Men det får bli en gang jeg har endel tid til overs