Dette finnes. Når du har opprettet et brygg, så finner du dette under steget Sparge som er der man også skal registrere faktisk preboil SG.Savner en estimert preboil SG
Jepp. Du kan også gå på "tab'en" Summary underveis i brygget, der ser du estimerte tall og ettersom du har tastet inn, de målte tallene.Dette finnes. Når du har opprettet et brygg, så finner du dette under steget Sparge som er der man også skal registrere faktisk preboil SG.
Jeg savner muligheten for å endre måleenheten til stk./item/pieces når man legger til egne ingredienser.
Hvordan er forøvrig progressen på de øvrige punktene i to-do listen i softwaren?
Bent
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Jepp. Det er ingredienser under kategorien Other.Tenker du da på ingredienser av typen Other? Der er jeg enig i at det gir mening.
Har vært mye annet jeg har måttet prioritere i det siste, men når har jeg kommet igang igjen med listen. Se neste post
Er det mulig å få lagt inn gjær fra The Yeast Bay? Jeg savner Vossakveiken til Sigmund Gjernes som alternativ.
Hei @ØyvindBråthen
Har akkurat brygget og jeg ser en liten bug.
Jeg har fylt ut pre-boil SG i Drain steget (har brygget Nosparge for første gang i dag). Pre-boil SG kommer ikke inn på Summary tab'en.
Tidligere har jeg brygget med skylling, da legges pre-boil SG inn i Sparge steget og kommer som forventet inn på Summary tab'en.
Edit: Ser at Bitterness og BU:GU på Summary tab'en sannsynligvis lider av samme syken, eller mest sannsynligvis følgefeil.
Se der ja. da var tallene på plass.Nå er dette fikset, og burde fremkomme slik du forventer inne på Summary.
Støtter denEt lite quality of life forslag: Når jeg går inn på ett aktivt brygg blir jeg alltid sendt til siden for Heat strike, hva med å sende oss til første uferdige steg? 0 stress på PC, men litt irriterende når man står med mobil ved siden av kjelen.
Jada, vet hvordan man går tilbake, som sagt bare et lite quality of life forslag.Bruk den lille lille < så konmer du ett skritt tilbake.
Ellers ønsker jegnogså vannmengdejusteringsmuligheter! Har også nevnt det tidligere mener jeg!
Bruk den lille lille < så konmer du ett skritt tilbake.
Ellers ønsker jegnogså vannmengdejusteringsmuligheter! Har også nevnt det tidligere mener jeg!
Jada, vet hvordan man går tilbake, som sagt bare et lite quality of life forslag.
Er det håp om å få med salter i programmet også kanskje?
Et lite quality of life forslag: Når jeg går inn på ett aktivt brygg blir jeg alltid sendt til siden for Heat strike, hva med å sende oss til første uferdige steg? 0 stress på PC, men litt irriterende når man står med mobil ved siden av kjelen.