Alt er tilgjengelig nå - for de som har kommet inn. Det er alltid køordning når det er månedlige slipp. Du vil nok se at "Antall brukere i kø foran deg"-tallet går stadig nedover.Kan det være at nyhetslippet først kommer litt utpå morgenen?
Ja, jeg gjorde det. Blei bare umiddelbart forvirra av å møte noe jeg ikke har sett før.Jeg ante ikke noe om at det var sånn kø ordning. Men greit å få varsel på e-post når det er din tur da. @Finn Berger Du må legge inn eposten din, så får du et varsel.
Akkurat det samme herJa, jeg gjorde det. Blei bare umiddelbart forvirra av å møte noe jeg ikke har sett før.
Dette er helt vanlig ved de månedlige slippene. Grunnen til at de gjør det på denne måten er at det er endel ettertraktede viner som slippes, og for å sikre en rettferdig kø-ordning sluses kundene rolig gjennom. For de mest sjeldne (og dyre) vinene er det kunder som er nøye på at det formelle er på stell.Jeg har aldri opplevd kø i en nettbutikk.
Skulle tro at det var mulig å ordne dette på en smidigere måte, vil tro at Amazon og lignende nettbutikker har tusenvis av kunder inne samtidig.
Kanskje noen i Vinmonopolet har misforstått korona-reglene, kun 20 kunder i nettbutikken samtidig?
Snodig... Jeg gikk inn på appen klokken 0801, kom da rett i kø når klokken slo 0805... Nr 10316...Jeg satt klar når de åpnet kl. 08.05 og fikk handlet 1 time senere. Var nr. 3622 i køen. Fikk bestilt noe spennende øl, blant annet 4 pils. Gleder meg til å prøve.
Jeg var innom appen kl. 06.50 også. Muligens man blir registrert allerede da?Snodig... Jeg gikk inn på appen klokken 0801, kom da rett i kø når klokken slo 0805... Nr 10316...