Brygging av NM-vinner-øl hos Haandbryggeriet

Kan det være at nyhetslippet først kommer litt utpå morgenen?
Alt er tilgjengelig nå - for de som har kommet inn. Det er alltid køordning når det er månedlige slipp. Du vil nok se at "Antall brukere i kø foran deg"-tallet går stadig nedover.

Edit: Men jeg har aldri sett så lang og saktegående kø før.
 
Sist redigert:
Da står vi i pol-kø :)

Det er vel også sånn at de lokale polene ikke får bestilt før kl. 12 (?) i dag. I fjor opplevde jeg at mitt lokale pol var seine på avtrekkeren – og ikke fikk bestilt i det hele tatt.
 
Jeg har aldri opplevd kø i en nettbutikk.
Skulle tro at det var mulig å ordne dette på en smidigere måte, vil tro at Amazon og lignende nettbutikker har tusenvis av kunder inne samtidig.
Kanskje noen i Vinmonopolet har misforstått korona-reglene, kun 20 kunder i nettbutikken samtidig? :p
 
Med så mye uvesen det ble med lanseringen av eks. PS5 på Elkjøp og sånne ting, synes jeg vel egentlig dette var en ganske grei løsning... Jeg bruker appen på telefonen, så kjedelig for dem som absolutt ikke skal ha øl, men synes faktisk en kø-løsning er bedre (og "riktigere") for forbrukeren enn sånn "serveren kræsja pga stor pågang, tilfeldigheter om en fikk bestilt eller ikke..." :cool: Går nedover her nå, bare nr. 3791 i køen, forventet inn om 21 minutter...
 
Jeg har aldri opplevd kø i en nettbutikk.
Skulle tro at det var mulig å ordne dette på en smidigere måte, vil tro at Amazon og lignende nettbutikker har tusenvis av kunder inne samtidig.
Kanskje noen i Vinmonopolet har misforstått korona-reglene, kun 20 kunder i nettbutikken samtidig? :p
Dette er helt vanlig ved de månedlige slippene. Grunnen til at de gjør det på denne måten er at det er endel ettertraktede viner som slippes, og for å sikre en rettferdig kø-ordning sluses kundene rolig gjennom. For de mest sjeldne (og dyre) vinene er det kunder som er nøye på at det formelle er på stell.
 
I tillegg til et kjempestort ølslipp, er det whisky-slipp og et av tidenes største vinslipp i dag, skrives det.
 
Jeg satt klar når de åpnet kl. 08.05 og fikk handlet 1 time senere. Var nr. 3622 i køen. Fikk bestilt noe spennende øl, blant annet 4 pils. Gleder meg til å prøve.
 
Jeg satt klar når de åpnet kl. 08.05 og fikk handlet 1 time senere. Var nr. 3622 i køen. Fikk bestilt noe spennende øl, blant annet 4 pils. Gleder meg til å prøve.
Snodig... Jeg gikk inn på appen klokken 0801, kom da rett i kø når klokken slo 0805... Nr 10316...
 
Jeg har kommet gjennom og fått bestilt jorgens pils og noe mer snadder fra Ægir... detta blir kos :)
 
... og der slapp angsten taket:). Nå er det bare å vente på å kunne dra ned på polet på Jevnaker. På Coop'en der nede har de Murar fra Kinn, også, så da skal vi ha en artig runde med smaking, inkludert egne brygg av samme slekt.
 
Tilbake
Topp