Har tenkt å brygge en APA i morgen (50 liter, med 500g mosaic) men når jeg ser igjennom fryseren så oppdager jeg 170 g chinook. Noen som har prøvd disse 2 sammen? Lurer på å bruke 70 g av chinooken som bitterhumle, og smyge inn resten på slutten av kokingen sammens med mosaicen...
Ville faktisk ikke brukt bare de to. Mye som er likt i de. Mosaic stjeler som oftest showet, og den er ganske søt, så den er det ikke barebare å gunne på med, hvis man vil være litt pertentlig.
Ville faktisk ikke brukt bare de to. Mye som er likt i de. Mosaic stjeler som oftest showet, og den er ganske søt, så den er det ikke barebare å gunne på med, hvis man vil være litt pertentlig.
f.eks Chinook, som er passelig pent å nevne i denne tråden. Men de to kan bli litt tjukke, synes jeg. simoe kan bli direkte jævlig på min tunge brukt i store mengder. Se for det at mosaic og simoe er mørke bær, og noe lys frukt frukt. Tenk at du vil balansere ut det med noe annet. Cascade, Columbus, Chinook f.eks som er litt "grovere", furu, citrus, og sikkert mye mer og.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.