Corneliusfat fra Lund teknikk eller lignende

ictys

 
jeg tenker å prøve meg på en bestilling fra Lund teknikk. -jeg har regulator og CO₂ tank (juhu) tenkte å bestille 4 19 liter trykktestede CO₂ fat. Hva anbefales utenom det - fra Lund teknikk altså. Jeg tenker også å kjøpe en beergun e.l. , men det har ikke Lund Teknik?

Eller er det andre steder på nettet som er bedre og billigere?
 
Lund teknik er greie de :) Har handlet en god del derfra og har vært fornøyd.
 
Har aldri bestilt no der selv så kan ikke helt uttale meg om Lund teknik.

Les dette. Mulig engangstilfelle, men men

http://forum.norbrygg.no/index.php/topic,17319.0.html
 
Jeg har i flere omganger kjøpt gassflaske, regultorer, fat, tappekraner ++ fra Candirect. Jeg har kun opplevd litt problem en gang med et bøyd stigerør, men etter iherdig mailing fra min side, så fikk jeg tilsendt nytt uten omkostninger. Den tyske momsen trekkes også automatisk fra, så slipper man å betale den to ganger.
 
Brynsj skrev:
Jeg har i flere omganger kjøpt gassflaske, regultorer, fat, tappekraner ++ fra Candirect. Jeg har kun opplevd litt problem en gang med et bøyd stigerør, men etter iherdig mailing fra min side, så fikk jeg tilsendt nytt uten omkostninger. Den tyske momsen trekkes også automatisk fra, så slipper man å betale den to ganger.

Men blir det billigere å bestille derfra?
 
Det må du nesten sammenligne. Jeg ser at de enkleste fatene fra candirect blir ca 25 kr billigere pr fat  enn 4 pakk. fra Lund, men da er ikke dansk mva trukket fra. Hva som blir billigst henger også sammen med fraktkostnadene, som det også blir beregnet 25 % mva av, i tillegg til varens verdi.
 
Hei.
Fikk 4 fat fra Lund Teknik for noen uker siden. De var ikke renoverte, men trykktestet. Alle var trykksatt da jeg mottok dem, men 2 var bulket i bunnen slik at også gummien er deformert. De står litt ustødig pga dette. På 2 av de er gummien så sliten at den sverter på hendene. Har prøvd "alle" triks for å få gummien til å slutte og sverte, men blir fortsatt svart på hendene når jeg flytter på fatene. Har ikke klaget til Lund Teknik, da de oppgir at det er brukte fat som kan være bulkede. Tror det er en god ide å kjøpe de fatene de kaller "overhalte". Regner med at de ikke overhaler de styggeste og dårligste fatene sine....
 
Jeg vasket mine fat i badekaret til fruens store forargelse siden det satt igjen mange svarte riper over alt...

Øystein
 
Etter 3 ganger vask i badekar, vask med aceton og impregnering med gummifornyer til bil, sverter de 2 fatene fortsatt. Er dog ikke værre enn at de kan brukes. Har leita gjennom forskjellige forum på nettet om dette problemet, men ikke funnet noe løsning. Ser ut som om det er noe man må leve med når man har gamle fat.
 
Stein-S skrev:
Etter 3 ganger vask i badekar, vask med aceton og impregnering med gummifornyer til bil, sverter de 2 fatene fortsatt. Er dog ikke verre enn at de kan brukes. Har leita gjennom forskjellige forum på nettet om dette problemet, men ikke funnet noe løsning. Ser ut som om det er noe man må leve med når man har gamle fat.

Jeg har også et fat som sverter. Vurderer et par lag med plasti dip ;)
 
Tilbake
Topp