Corneliusfat med 1 håndtak

Eg trenger ein del nye fat, og bruktmarkedet her gjemme virker skrapet uten like. De siste fire fatene kjøpte eg frå lundteknikk og var fornøgd med de. Eg hadde egentlig tenkt å kjøpe der igjen men nå er det ein model med bare eit håndtak han har, Er det noen av dere som kjenner til dem? Eg har eit BeerBrew kjøleskap med tappetårn og der er akkurat plass nok til tre fat av den typen med to håndtak. Og er jo surt om eg ikkje får plass.

Noken som har tanker? Her er i hvertfall linken http://shop.lundteknik.dk/product_info.php?cPath=740&products_id=15168
 
er ikke sikker, men kan ikke tro at det par noe mer plass, ser hvertfall ikke slik ut påbildet
 
Jeg har noen slike. Selve tanken er nøyaktig like stor som på de vanlige fatene, men de mangler "ringen" av gummihåndtak på toppen, og kan dermed ikke stables i høyden.
 
Kjøpte brukte fat for en stund siden, og totalt hadde jeg spart på å kjøpe nye. Det var gamle pepsi fat, med gamle lokk. Så de måtte byttes, pakningene var ikke helt bra, så de måtte byttes. Siden var ball-lock koblingene noe Kina saker som ikke hadde god passform, så koblingene var harde og få sammen og umulige å få fra hverandre uten å bli forbannet.

Når alt dette var fikset/byttet hadde jeg nok spart penger på å kjøpe nytt. Man bør iallefall være sikker på hva man kjøper om man går for brukt.
 
154 i porto for ett.

Lund teknikk tar 1085 dkr for fire fat med ett håndtak. 455dkr i porto + mva totalt 2128,28 nkr.

Ølbrygging 2 396,00 for fire fat + 269,50 i porto 2665,5 totalt. Sparer altså 500 kr på å handle fra danmark, men på den andre siden så er det jo greit å støtte norske nettbutikker også?

Stusser bare på at ølbrygging sier at det er plastlokk på noen av fatene.
 
154 i porto for ett.

Lund teknikk tar 1085 dkr for fire fat med ett håndtak. 455dkr i porto + mva totalt 2128,28 nkr.

Ølbrygging 2 396,00 for fire fat + 269,50 i porto 2665,5 totalt. Sparer altså 500 kr på å handle fra danmark, men på den andre siden så er det jo greit å støtte norske nettbutikker også?

Stusser bare på at ølbrygging sier at det er plastlokk på noen av fatene.

fortollingsgebyr?
 
270 spenn til posten når ordren er over 1000kr, på en annen side er andre satser med andre selskap, men husk att momsen blir rekna på totlbeløp inkl frakt
 
Jeg brukte tollkalkulatoren. Kom ikke opp noe gebyr der. Hvis det er 270 i fortolling så lønner det seg jo iallefall ikke.
 
det er noen som må ta seg av den oppgaven å flytte innbetalt moms samt registrere dette mot staten. dei som gjør dette gjør det ikke gratis, men er to satser hva gjelder posten. her er linken: http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/fortolling-og-tollregler/fortolling-motta-fra-utlandet

men igjenn vær obs på om det er posten dei leverer med, for med andre så kan fortollings gebyret være mye høyere, jeg bestille en gang noe greier til 300kr, der skulle jeg betale 75kr i mva, det er greit, var ikke så greit att med tilleggs gebyre på 500kr :D
 
Tilbake
Topp