Datoer for innlevering av øl til flaskekonkurrasen

Kyrre D K skrev:
Flott :skitbra:
Forøvrig et imponerende opplegg rundt dette med flaskeinnlevring. Jeg ble møtt av en dude som ikke hadde noe med lauget eller nm å gjøre, men han var veldig behjelpelig og viste stor interesse for ølbrygging. Dere gjør tydeligvis en solid jobb der borte  :skitbra:

Han du møtte var bare tørst og drakk ølet ditt selv, som du sier hadde han ikke noe med NM å gjøre ;-)
 
olavni skrev:
Dersom man har fått bekreftelse på innlevert øl, kan man stole på den? (2 brygg og Bring høres mistenkelig kjent ut - "fryktelig dårlig pakket" kjenner jeg ikke helt igjen, men kunne sikkert vært bedre...). Ble bare litt skremt nå :)

Mottatte bekreftelser kan du stole på. Vi har et øl som er registrert inn ved en feil, men der er deltageren varslet om at han har fått en bekreftelse som er feil. Vi har i kveld dobbeltsjekket at alle de bekreftede ølene faktisk befinner seg på lageret og i rett kasse.

Dersom det er noen som ikke har fått bekreftelse på at ølet deres er mottatt nå, så er det sannsynligvis en feil et sted og de det eventuelt gjelder må ta kontakt med dommerkomiteen.
 
Richard skrev:
Kyrre D K skrev:
Flott :skitbra:
Forøvrig et imponerende opplegg rundt dette med flaskeinnlevring. Jeg ble møtt av en dude som ikke hadde noe med lauget eller nm å gjøre, men han var veldig behjelpelig og viste stor interesse for ølbrygging. Dere gjør tydeligvis en solid jobb der borte  :skitbra:

Han du møtte var bare tørst og drakk ølet ditt selv, som du sier hadde han ikke noe med NM å gjøre ;-)
Mulig det.. men da går de uansett til et godt formål. En tørst mann må jo sies er et godt formål  ;)
 
Kyrre D K skrev:
Richard skrev:
Kyrre D K skrev:
Flott :skitbra:
Forøvrig et imponerende opplegg rundt dette med flaskeinnlevring. Jeg ble møtt av en dude som ikke hadde noe med lauget eller nm å gjøre, men han var veldig behjelpelig og viste stor interesse for ølbrygging. Dere gjør tydeligvis en solid jobb der borte  :skitbra:

Han du møtte var bare tørst og drakk ølet ditt selv, som du sier hadde han ikke noe med NM å gjøre ;-)
Mulig det.. men da går de uansett til et godt formål. En tørst mann må jo sies er et godt formål  ;)


Kanskje det var Øllah selv du møtte, hva tror du?
 
Hvis du har levert inn ølet ditt, men ikke fått bekreftelse på e-post, er det på tide å få panikk. Eller sende en mail til meg på martin dått eckhoff dått andresen på gmail dått kåmm
 
Tilbake
Topp