Påmelding til flaskekonkurransen NM 2012

Det går greit. Jeg tror Beate forsøkte å mobbe meg litt, som i siste liten skulle sende inn ei flaske til juleølkonkurransen, men som ikke klarte å oppdrive noe annet enn hårstrikker på den lokale brustadbua.
 
Minner om at det i dag er siste frist for å være med på fellesforsendelsen fra Bryggselv til Trondheim og Kristiansand.

Det er, selvfølgelig, mulig å levere øl som skal bedømmes i Oslo hos Bryggselv helt fram til innleveringsfristen 1. mars.
 
gustavf skrev:
Minner om at det i dag er siste frist for å være med på fellesforsendelsen fra Bryggselv til Trondheim og Kristiansand.

Det er, selvfølgelig, mulig å levere øl som skal bedømmes i Oslo hos Bryggselv helt fram til innleveringsfristen 1. mars.

Urk...:( jeg som hadde tenkt å levere imorgen...
 
Datoen har hele tiden vært 23.februar, men som en ekstraservice til glade bryggere skal vi utvide fristen til kl 16.00 i morgen, 24.02.
Sett flaskene i de ølkassene som står midt på gulvet, IKKE i de som står langs veggen. De er allerede registrert!
 
ØysteinM skrev:
Hei,

Noen som kan tipse om hvor "American Style Black Ale" (Tidligere ASIBA / Cascadian Dark Ale etc) hører hjemme?

Sånn for å mase litt :)
Noen tilbakemelding på denne ennå?
Greit å få ting avgårde snarest mulig....
 
Young skrev:
Datoen har hele tiden vært 23.februar, men som en ekstraservice til glade bryggere skal vi utvide fristen til kl 16.00 i morgen, 24.02.
Sett flaskene i de ølkassene som står midt på gulvet, IKKE i de som står langs veggen. De er allerede registrert!

Yahoooooo!!! :) Takk takk.
 
ØysteinM skrev:
Sånn for å mase litt :)
Noen tilbakemelding på denne ennå?
Greit å få ting avgårde snarest mulig....

Skal få svart deg i løpet av dagen etter at juryen er trommet sammen og konferert!
 
ØysteinM skrev:
Sånn for å mase litt :)
Noen tilbakemelding på denne ennå?
Greit å få ting avgårde snarest mulig....

Det ligger nå noen ekstra stiler i påmeldingsskjemaet:
5X Irish Red Ale (BJCP 9D)
5Y American Style Black Ale (ASIBA/BIPA) (BA-2010)
5Z American Amber Ale (BJCP 10B)
7X American Wheat Beer (BJCP 6D)
7Y American Rye Beer (BJCP 6D)
9X Imperial Amber Ale (BA-2012)

Jeg er usikker på om webansvarlig har fått ut dette i informasjonen som ligger andre steder. Dette er øltyper som juryen nå har godkjent og hvor typedefinisjonen er hentet fra står i parentes:
BJCP - 2008-versjonen av BJCP og med angitt kategori
BA-2012 - 2012-versjonen av Brewers Association
BA-2010 - 2010-versjonen av Brewers Association

Grunnen for å bruke 2010-versjonen på ASIBA er at det er denne beskrivelsen som ble brukt av Haandbryggeriet i deres ASIBA-konkurranse.
 
Husk at siste frist for å levere inn øl til flaskekonkurransen er førstkommende torsdag.

Øl som skal leveres personlig må være levert senest torsdag. Øl som sendes med Posten må være levert inn til Posten senest torsdag. Husk å registrere pakkenummer for øl som sendes.
 
Informasjon for deltakere i NM2012 skrev:
Betalingen gjelder imidlertid ikke medlemmer i Norbrygg. Dersom du derimot ikke har et gyldig medlemskort med påført oblat som betalingsbevis, bør du ommegående ta kontakt med kasserer for å få tilsendt nytt medlemsbevis og betalingsblankett slik at du rekker å betale medlemsavgiften innen fristen. Betaling skjer gjennom denne lenken. (oppdateres snart)

Hei!

Jeg har prøvd å kontakte kasserer uten å få svar. "denne lenken" (se sitat over) er heller ikke oppdatert ennå. Jeg har ikke fått nytt medlemsbevis og betalingsblankett, trolig fordi jeg har flyttet til Oslo siden forrige gang jeg betalte. Kan noen i Norbrygg hjelpe meg å få betalt medlemsavgiften?
 
John P skrev:
Hva er grunnen til strikk? Ikke lov å bruke tape?
Sikkert bare fordi det er en praktisk løsning.
Det er et poeng at alle flaskene er like, så derfor er det nok ikke lov med tape nei.
 
Petter F skrev:
Informasjon for deltakere i NM2012 skrev:
Betalingen gjelder imidlertid ikke medlemmer i Norbrygg. Dersom du derimot ikke har et gyldig medlemskort med påført oblat som betalingsbevis, bør du ommegående ta kontakt med kasserer for å få tilsendt nytt medlemsbevis og betalingsblankett slik at du rekker å betale medlemsavgiften innen fristen. Betaling skjer gjennom denne lenken. (oppdateres snart)

Hei!

Jeg har prøvd å kontakte kasserer uten å få svar. "denne lenken" (se sitat over) er heller ikke oppdatert ennå. Jeg har ikke fått nytt medlemsbevis og betalingsblankett, trolig fordi jeg har flyttet til Oslo siden forrige gang jeg betalte. Kan noen i Norbrygg hjelpe meg å få betalt medlemsavgiften?
Jeg har blitt medlem, men har enda ikke fått mulighet til å betale, så jeg lurer litt på det med medlemsavgiften også.
 
For de som melder seg inn nå: Det holder å ha sendt innmelding for å delta i flaskekonkurransen. For rabatt ved inngangen til NM, må du ha betalt medlemskort.

Betaling av flaskekonkurransen for ikke-medlemmer: https://www.deltager.no/participant/arrangement.aspx?id=46938 (så håper vi at noen med tilgang til å endre websidene får fikset lenka)

Grunnen til å bruke strikk er først og fremst at det er lettere å ta av etiketten, både når vi skal pante flaskene og dersom vi må bytte en etikett som er feil eller sølt øl på.
 
Tilbake
Topp