gustavf skrev:Minner om at det i dag er siste frist for å være med på fellesforsendelsen fra Bryggselv til Trondheim og Kristiansand.
Det er, selvfølgelig, mulig å levere øl som skal bedømmes i Oslo hos Bryggselv helt fram til innleveringsfristen 1. mars.
Young skrev:Sett flaskene i de ølkassene som står midt på gulvet, IKKE i de som står langs veggen. De er allerede registrert!
Selvfølgelig ;-) Mye godt i år...Trygve skrev:Young skrev:Sett flaskene i de ølkassene som står midt på gulvet, IKKE i de som står langs veggen. De er allerede registrert!
- og smakt på ....??
ØysteinM skrev:Hei,
Noen som kan tipse om hvor "American Style Black Ale" (Tidligere ASIBA / Cascadian Dark Ale etc) hører hjemme?
Young skrev:Datoen har hele tiden vært 23.februar, men som en ekstraservice til glade bryggere skal vi utvide fristen til kl 16.00 i morgen, 24.02.
Sett flaskene i de ølkassene som står midt på gulvet, IKKE i de som står langs veggen. De er allerede registrert!
ØysteinM skrev:Sånn for å mase litt
Noen tilbakemelding på denne ennå?
Greit å få ting avgårde snarest mulig....
ØysteinM skrev:Sånn for å mase litt
Noen tilbakemelding på denne ennå?
Greit å få ting avgårde snarest mulig....
Informasjon for deltakere i NM2012 skrev:Betalingen gjelder imidlertid ikke medlemmer i Norbrygg. Dersom du derimot ikke har et gyldig medlemskort med påført oblat som betalingsbevis, bør du ommegående ta kontakt med kasserer for å få tilsendt nytt medlemsbevis og betalingsblankett slik at du rekker å betale medlemsavgiften innen fristen. Betaling skjer gjennom denne lenken. (oppdateres snart)
Sikkert bare fordi det er en praktisk løsning.John P skrev:Hva er grunnen til strikk? Ikke lov å bruke tape?
Jeg har blitt medlem, men har enda ikke fått mulighet til å betale, så jeg lurer litt på det med medlemsavgiften også.Petter F skrev:Informasjon for deltakere i NM2012 skrev:Betalingen gjelder imidlertid ikke medlemmer i Norbrygg. Dersom du derimot ikke har et gyldig medlemskort med påført oblat som betalingsbevis, bør du ommegående ta kontakt med kasserer for å få tilsendt nytt medlemsbevis og betalingsblankett slik at du rekker å betale medlemsavgiften innen fristen. Betaling skjer gjennom denne lenken. (oppdateres snart)
Hei!
Jeg har prøvd å kontakte kasserer uten å få svar. "denne lenken" (se sitat over) er heller ikke oppdatert ennå. Jeg har ikke fått nytt medlemsbevis og betalingsblankett, trolig fordi jeg har flyttet til Oslo siden forrige gang jeg betalte. Kan noen i Norbrygg hjelpe meg å få betalt medlemsavgiften?