Datoer for innlevering av øl til flaskekonkurrasen

Blir det fortsatt mulig å stikke innom på kveldstid noen dager for å levere direkte til hjemmebryggere?
 
gustavf skrev:
Blir det fortsatt mulig å stikke innom på kveldstid noen dager for å levere direkte til hjemmebryggere?

Ja, det vil bli mulig, og datoer for det vil bli annonsert i denne tråden.

Neste mulighet er tirsdag 15. mars klokka 17 - 23. Kontaktpersoner er Arne Joakim Bunkan, nittisju-sekstifem-nullseks-tjueåtte.
 
Dette har sikkert vært spurt om tidligere. Jeg ønsker å høste erfaring og komme i kontakt med andre bryggere men ønsker ikke å delta med noe i konkurransen, kan jeg allikevel komme uten å bli avvist ved ankomst?  :attevar:
 
Anders_1979 skrev:
Dette har sikkert vært spurt om tidligere. Jeg ønsker å høste erfaring og komme i kontakt med andre bryggere men ønsker ikke å delta med noe i konkurransen, kan jeg allikevel komme uten å bli avvist ved ankomst?  :attevar:

Arrangementet på Fabrikken 9. april er åpent for publikum (som er over 18 år og betaler billett i døra).
 
Petter F skrev:
Blir det noe på torsdag? Det er da jeg kommer til å stikke innom iallfall...

Vi er der torsdag fra ca 17. Lurt å komme før 20, for da er det billett inn til huset pga et arrangement (St. Patricks day). Kontaktperson undertegnede, førti-tjuetre-nittien-sekstiseks.
 
Ok men finnes det noen informasjon til oss som ikke ønsker å delta? Som f.eks adresse til fabrikken, åpningstider, billettpris etc.?
 
Er det mulig å sende med NM øl med noen av de som skal være med på del 2 av hjemmebryggerdagene på NØ?  da sparer jeg masse i porto?
 
Jeg lurer på en liten ting - når kommer dommerpanelet til å sette i gang smakingen. Nemlig litt sent ute med karboneringen her...
 
Ingar J skrev:
Jeg lurer på en liten ting - når kommer dommerpanelet til å sette i gang smakingen. Nemlig litt sent ute med karboneringen her...

Vi regner med at bedømminga begynner 28. mars.
 
Hei!
Min eneste mulighet til å levere inn øl er på mandag 21. mars. er dere til stede på Chateau Neuf da? Jeg jobber rett i nærheten (nærmere bestemt i Slemdalsveien 5), så det er kort vei for å levere personlig. Derfor vil jeg helst slippe å måtte levere på postkontoret.
 
Ingar J skrev:
Jeg lurer på en liten ting - når kommer dommerpanelet til å sette i gang smakingen. Nemlig litt sent ute med karboneringen her...

Hev temperaturen, mener Nøgne Ø brukte rundt 3 dager ved 27°C tidligere ihvertfall.
 
Martin E skrev:
Det er nå mulig å levere inn øl til flaskekonkurransen på Chateau Neuf uavhengig av når vi i Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug er til stede! Øl kan leveres i Ekspedisjonen på høyre side ved inngangen til Chateau Neuf, i Slemdalsveien 15. Her bør man få kontakt med enten slottsmester eller sivilarbeidere på huset, som sitter i Ekspedisjonen. Disse kan ta imot ølen. Si gjerne at den skal til Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug, dersom det skulle være noen tvil. Dersom det ikke er noen i Ekspedisjonen eller billettsalget, huk tak i en person du finner og spør etter slottsmester, eller bruk walkie-talkien som henger i ekspedisjonen, merket med et skilt, for å få kontakt.

Tore B. skrev:
Min eneste mulighet til å levere inn øl er på mandag 21. mars. er dere til stede på Chateau Neuf da? Jeg jobber rett i nærheten (nærmere bestemt i Slemdalsveien 5), så det er kort vei for å levere personlig. Derfor vil jeg helst slippe å måtte levere på postkontoret.

Det skal gå greit.
 
Ramsvatn skrev:
Er det mulig å sende med NM øl med noen av de som skal være med på del 2 av hjemmebryggerdagene på NØ?  da sparer jeg masse i porto?

Beklager at denne ikke er blitt fanget opp. Det er dessverre ikke mulig. Selve bedømmingen begynner på mandag, så det blir for sent.
 
Vi er der i dag, men vi er ganske opptatt, holder et foredrag. Det kan altså hende du ikke treffer oss personlig. I såfall kan du levere i ekspedisjonen, slik det står tidligere  denne tråden.
 
Hei,
Jeg leverte 4 flasker til en sivilarbeider i resepsjonen på onsdag før helgen.
Venter i angst-spenning på bekreftelsen at dette er mottatt på mailen...  

Sender dere ut bekreftelse fortløpende?
 
Det kan dessverre ta litt tid. Vi har ikke bestandig PC tilgjengelig når vi mottar øl, så da kan det ta litt tid før papirlistene som føres blir bekreftet.
 
Hei

Mottatte pakker ble registrert på torsdag, men dessverre ble dette kun gjort fysisk, og ikke digitalt. De som ble mottatt torsdag vil digitaliseres i kveld. Høyst sannsynlig er dine der (hvis det var i en vinkasse, kan jeg bekrefte det).

Digital registrering som fører til utsendelse av bekreftelsesmail, gjøres ca to ganger i uka.
 
Tilbake
Topp