Datoer for innlevering av øl til flaskekonkurrasen

Hei,

Jeg hadde tenkt å levere personlig i morgen (22.mars).  Er det noe spesielt tidspunkt jeg må forholde meg til da?
...eller er det bare å komme innom en eller annen gang før 16:00?

Ivar
 
når er egentlig siste frist for innlevering?
vet det er den 23, men er det noe tidspunkt?
Det vil sikkert være en del (inkl meg selv) som alltid er ute i siste liten og vil levere på onsdag.. når stenger det på onsdag?
 
Neste mulighet for innlevering blir onsdag 23. mars. Vi er der fra ca 17-20, ellers kan det leveres i resepsjonen som beskrevet lenger opp i denne tråden. Kontaktperson er undertegnede, førti-tjuetre-nittien-sekstiseks.

Jeg gjør oppmerksom på at dette i utgangspunktet er siste frist for å levere flasker til flaskekonkurransen.
 
Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug har mottatt rekordmange øl til flaskekonkurransen i år! Så langt har 243 øl blitt mottatt.

Aller, aller, aller siste sjanse for å levere øl er i dag før klokka 18.00. Levering skjer som før på Chateau Neuf.
 
Martin E skrev:
Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug har mottatt rekordmange øl til flaskekonkurransen i år! Så langt har 243 øl blitt mottatt.

Utrolig bra! Det er 62% økning fra i fjor. Stakkers dommere  :biersmile:
 
Ølvind skrev:
Utrolig bra! Det er 62% økning fra i fjor. Stakkers dommere  :biersmile:

Hva med stakkars logistikkansvarlige?
 

Vedlegg

  • Bilde0020.jpg
    Bilde0020.jpg
    567,3 KB · Sett: 230
  • Bilde0021.jpg
    Bilde0021.jpg
    615,6 KB · Sett: 228
Feilmerket: Ingen
Feil type: Ingen
Knust: Ca 10 flasker. Rekorden er 5 av 12 flasker knust i ei pakke.

Mest originale støtdemping: Pute og dyne
 
Arne M skrev:
Av ren nysgjerrighet, hvor mange flasker kommer det inn som er knust/feilmerket/feil type etc?

To postpakker har hatt 1 av flaskene knust.
To postpakker har hatt 1 av flaskene med for dårlig tettet kork, slik at noe øl har lekket ut og karboneringen trolig er ødelagt
En leveranse som kom direkte til Neuf med Bring var fryktelig dårlig pakket, og hadde to øl med to knuste flasker og det siste hadde en knust flaske
Ingen feilmerkinger eller øl som har blitt diskvalifisert pga merker eller lignende.
Øl som er registrert i feil klasser har vi ingen oversikt over. De er det evnt. dommerne som må "straffe".

Alt i alt tror jeg vi kan oppsummere med at mer og bedre informasjon om innleveringskrav har hjulpet. Ikke overraskende. :)
 
Det står i romtemperatur og flyttes til kjøleskap for nedkjøling før bedømming. Det blir opp til dommerne å varme det opp i glasset, dersom det serveres for kaldt.
 
gustavf skrev:
Det står i romtemperatur
Når jeg leverte mine flasker igår ble de satt på kontoret til bryggelaget. Her sto det også veldig mange andre esker og kasser med innleverte flasker. I dette rommet var det fryktelig varmt, mye mer en vanlig romtemp. Sans pga sola hadde stått på hele dagen! Regner med at flaskene blir flyttet til et rom uten påvirkning av sol, og at dette kun var et raskt mellomstopp? Ellers kan det vel forårsake en del flaskebomber..  :)
 
Jeg forstod det slik at det ikke var plass til NM-øl på det rommet, og at samtlige brygg er flyttet til kjellerlokalet tilnærmet sporenstreks. Ølet står trygt :)
 
Flott :skitbra:
Forøvrig et imponerende opplegg rundt dette med flaskeinnlevring. Jeg ble møtt av en dude som ikke hadde noe med lauget eller nm å gjøre, men han var veldig behjelpelig og viste stor interesse for ølbrygging. Dere gjør tydeligvis en solid jobb der borte  :skitbra:
 
Martin E skrev:
En leveranse som kom direkte til Neuf med Bring var fryktelig dårlig pakket, og hadde to øl med to knuste flasker og det siste hadde en knust flaske

:eek:

Dersom man har fått bekreftelse på innlevert øl, kan man stole på den? (2 brygg og Bring høres mistenkelig kjent ut - "fryktelig dårlig pakket" kjenner jeg ikke helt igjen, men kunne sikkert vært bedre...). Ble bare litt skremt nå :)
 
Tilbake
Topp