gustavf skrev:Blir det fortsatt mulig å stikke innom på kveldstid noen dager for å levere direkte til hjemmebryggere?
Anders_1979 skrev:Dette har sikkert vært spurt om tidligere. Jeg ønsker å høste erfaring og komme i kontakt med andre bryggere men ønsker ikke å delta med noe i konkurransen, kan jeg allikevel komme uten å bli avvist ved ankomst? :attevar:
Petter F skrev:Blir det noe på torsdag? Det er da jeg kommer til å stikke innom iallfall...
Ingar J skrev:Jeg lurer på en liten ting - når kommer dommerpanelet til å sette i gang smakingen. Nemlig litt sent ute med karboneringen her...
Ingar J skrev:Jeg lurer på en liten ting - når kommer dommerpanelet til å sette i gang smakingen. Nemlig litt sent ute med karboneringen her...
Martin E skrev:Det er nå mulig å levere inn øl til flaskekonkurransen på Chateau Neuf uavhengig av når vi i Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug er til stede! Øl kan leveres i Ekspedisjonen på høyre side ved inngangen til Chateau Neuf, i Slemdalsveien 15. Her bør man få kontakt med enten slottsmester eller sivilarbeidere på huset, som sitter i Ekspedisjonen. Disse kan ta imot ølen. Si gjerne at den skal til Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug, dersom det skulle være noen tvil. Dersom det ikke er noen i Ekspedisjonen eller billettsalget, huk tak i en person du finner og spør etter slottsmester, eller bruk walkie-talkien som henger i ekspedisjonen, merket med et skilt, for å få kontakt.
Tore B. skrev:Min eneste mulighet til å levere inn øl er på mandag 21. mars. er dere til stede på Chateau Neuf da? Jeg jobber rett i nærheten (nærmere bestemt i Slemdalsveien 5), så det er kort vei for å levere personlig. Derfor vil jeg helst slippe å måtte levere på postkontoret.
Ramsvatn skrev:Er det mulig å sende med NM øl med noen av de som skal være med på del 2 av hjemmebryggerdagene på NØ? da sparer jeg masse i porto?