1Morten
Norbrygg-medlem
Ingen har sikkert lurt på dette, men så mye kveik får man av gjæring av 0.33l Aass Vørterøl.
Vis vedlegget 30407
Har en gående med tre Aas. Sammenligne [emoji1417]
Ingen har sikkert lurt på dette, men så mye kveik får man av gjæring av 0.33l Aass Vørterøl.
Vis vedlegget 30407
Nytt avansert oppsett. Første avrenning fra mesk settes til kok mens første skyllevann får stå i 7-8 minutter før det tappes. Så tilsettes skyllevann nummer 2. Heftige greier. Vis vedlegget 30427
Mja, men liker å ta det av etterpå for å vaske. Men fant ut at om jeg tredde en plastsekk over så hjalp det mye,sammen med 2 små sitteunderlag.Ett tips. Bruk svart gaffa eller noe til å tape igjen på toppen av isolasjonen din, og i bunn, da får du enda bedre isolering. Og ikke minst er det praktisk i tilfelle du skulle søle noe av mesken oppå der.
Mja, men liker å ta det av etterpå for å vaske. Men fant ut at om jeg tredde en plastsekk over så hjalp det mye,sammen med 2 små sitteunderlag.
Akkurat nå sliter jeg med at det ble aaalt for mye i gjæringskaret. For grådig til å helle ut noe. Setter på blow off og krysser fingrene.
Aah slik ja.Jeg mente at du bare taper liggeunderlaget sammen, ikke til kjelen, å ta det av er ikke noe problem.