Hvis det er API key du mener, så har jeg husket det... Eller er det en annen ID jeg overser?Har du husket og endre thingspeak ID'n?
Jeg har nå fått koblet opp egen 3,3 V strømforsyning. Etter det har jeg ikke opplevd feil. Nå skal sies at testingen også har foregått nærmere wifi senderen min, så også det kan ha slått ut. Jeg har ikke fått prøvd IDEn enda da jeg enda ikke har noen USB til serial dings. Men det er vel kanskje også mulig å bruke Arduinoen som en slik dings? Det må jeg prøve på mens jeg venter.Jeg har kjørt den mer eller mindre sammenhengende i et halvt år på både UNO og på to Nano. Den har vel hengt seg til sammen fem ganger. Usikker på hvorfor, og på hvorfor dere opplever mer trøbbel. Jeg logger nå kun en gang per fem minutter på gjæring, og ca hvert min på mesk.
Kjørte den via 3,3 på UNO først, men nå via 5v og en stepdown.
Dersom UNO'n gir liten effekt, kan dette være problemet.
Kommer også til å teste IDE, men det kommer alltid noe i veien. Nå er det PID.
Fint om du holder oss oppdatert på IDE'n.
Vet du hva som er bedre? Har vel egentlig tenkt at dersom det virker - så virker detEtter det jeg skjønner er det et bedre bibilotek enn det som følger med
Siden alle mine har fungert smertefritt, har jeg ikke brukt tid på dette. Jeg har antatt at de var 'identiske', så dette var helt nytt for meg
Takk for lenke. Interessant....