Jeg er litt usikker på hvilken versjon du har lastet ned, men i post #1, har jeg oppdatert kode, tegninger og PowerPoint til v.2.0
PP filen inneholder mer info. Selve sketch'en benytter også flere bibliotek.
For info om bibliotek,
les her. For info om hvordan du installerer bibliotek,
les her.
Feilmeldingen din er knyttet til OneWire.h biblioteket. Dette er lagt ved i zip filen, og det må installeres.
'Change line #' er en referanse til steder i koden hvor du kan utføre enkle valg i stedet for å måtte programmere selv. Se s9 i PP filen for hva jeg må gjøre for å få mine tre forskjellige LCD display til å kjøre. Ingen av dem er identiske... Dette skjer i line # 38
Eksempel line # 65/66
lcd.begin(16, 2); // Define LCD
// lcd.begin(20, 4); // Define LCD with 20 by 4 lines
Dette betyr at koden vil lete etter et LCD display som er 16 karakterer med 2 linjer (1602). Jeg har også LCD med 20 kar og 4 linjer. For å få koden til å bruke et slikt display (2004), flytte jeg de to // til linjen over. Alt som starter med // blir ikke lastet inn i Arduinoen. Siden du har et 1602, trenger du derfor ikke gjøre noen endringer her.
Dersom du skal teste koden uten LCD tilkoblet, må du sette // først i linje # 63, ellers vil koden ikke kjøre
line # 63: lcd.backlight(); // turn backlight on once // Denne må deaktiveres dersom det ikke er tilkoblet LCD skjerm, ellers stopper koden
[Edit]
Innlegg #1 er oppdatert til v 2.1 med mer info om bibliotek