DuoFiller boksfyller

5974b658a584d56d0b2848b5777c596a.plist



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Ja dere er noen heldige jævler....

Etter en tur til tannlegen og en bil på eu-kontroll ble det avbestilling på denne karen.....
Ser frem til å følge der i misunnelse, og til å få skrapa sammen nok penger til å få meg en selv.....
 
10 000 ppb da altså :)

Det ble litt grovt ja... Skal være 10 ppb = 0.01ppm. Kanskje ikke bra nok til å gi en eksakt verdi, men kanskje nok til å identifisere relative forskjeller som kanskje er det som er av interesse i praksis. Det må vel også sees i sammenheng med når man forventer og merke/observere en forskjell. Hadde jo vært morro å "tvangs-okygenere" noen flasker til en kjent relativ (målt) forskjell og testet litt hvordan det påvirker og prøve å finne terskelverdien man vil holde seg under. Mye morro for dem som har tid og litt øl til overs som man kan ødelegge i pseudovitenskapens navn...
 
Stor fare for at ventilene inni duofilleren får problemer om det kommer aldri så lite trub igjennom. Det var nok en grunn til at det ble lagt til?
Ok.. ja, er redd for at det har en funksjon.. å sikkert fint å ha et filter, men stoler ikke helt på rengjøring av filter
 
Lirer forresten litt på dette filteret som følger med, regner med det er null stress å droppe det?
Det stod litt om det i bruksanvisningen som kom igår med oppdateringen på bestillingen, tror ikke det er lurt å fjerne filteret ved tørrhumlede batcher ihvertfall.
 
Ok.. ja, er redd for at det har en funksjon.. å sikkert fint å ha et filter, men stoler ikke helt på rengjøring av filter
Bruker Mc Daddy filter på de fleste tørrhumlede batcher i det siste og har ikke hatt noen problemer med rengjøring og infeksjon, "bank i bordet" ingen infeksjon hittil, 105 batcher.
 
Bruker Mc Daddy filter på de fleste tørrhumlede batcher i det siste og har ikke hatt noen problemer med rengjøring og infeksjon, "bank i bordet" ingen infeksjon hittil, 105 batcher.
Har handlet Mac Daddy jeg også, med tri clamp, men vegrer meg litt for å ta det i bruk.. men på den batchen jeg har gående nå, så må jeg mest sannsynligvis ta det ibruk
 
Tilbake
Topp