Vinnes Ølet
Norbrygg-medlem
Hei, hørt noe om leveringsdato?Har bestilt den nye! Gleder meg!
Har bestilt jeg også venter, spent på å prøve hvordan denne er i forhold til Tapcooler som jeg bruker nå.
Hei, hørt noe om leveringsdato?Har bestilt den nye! Gleder meg!
Berre lækkert
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hadde noen planer en gang, som forble planer. Har derfor ett slikt DO meter liggende om du ønsker å kjøpe. 8403 Professional Digital Large LCD Dissolved Oxygen DO Meter Tester Handheld Water Quality Tester with Temperature MeasurementHar lagt beergunen på hylla, vært interresant med en sammenligning. Må skaffe et DO-meter først
En klok sjel hvisket meg i øret lengre opp at oppløsningen må ned på ppb skal det ha noe for seg, ppm blir for grovt.Hadde noen planer en gang, som forble planer. Har derfor ett slikt DO meter liggende om du ønsker å kjøpe. 8403 Professional Digital Large LCD Dissolved Oxygen DO Meter Tester Handheld Water Quality Tester with Temperature Measurement
Klarer oppløsning på 10 ppm, man blir aldri ett lab-instrument.En klok sjel hvisket meg i øret lengre opp at oppløsningen må ned på ppb skal det ha noe for seg, ppm blir for grovt.
Men takk for tilbudet
10 000 ppb da altsåKlarer oppløsning på 10 ppm, man blir aldri ett lab-instrument.
10 000 ppb da altså
Det fikk jeg ogsåDå fikk jeg melding om at min er på vei!!
Stor fare for at ventilene inni duofilleren får problemer om det kommer aldri så lite trub igjennom. Det var nok en grunn til at det ble lagt til?Lirer forresten litt på dette filteret som følger med, regner med det er null stress å droppe det?
Ok.. ja, er redd for at det har en funksjon.. å sikkert fint å ha et filter, men stoler ikke helt på rengjøring av filterStor fare for at ventilene inni duofilleren får problemer om det kommer aldri så lite trub igjennom. Det var nok en grunn til at det ble lagt til?
Det stod litt om det i bruksanvisningen som kom igår med oppdateringen på bestillingen, tror ikke det er lurt å fjerne filteret ved tørrhumlede batcher ihvertfall.Lirer forresten litt på dette filteret som følger med, regner med det er null stress å droppe det?
Ok! Godt noen har sjekket bruksanvisning ligger den på nettbutikken??Det stod litt om det i bruksanvisningen som kom igår med oppdateringen på bestillingen, tror ikke det er lurt å fjerne filteret ved tørrhumlede batcher ihvertfall.
Bruker Mc Daddy filter på de fleste tørrhumlede batcher i det siste og har ikke hatt noen problemer med rengjøring og infeksjon, "bank i bordet" ingen infeksjon hittil, 105 batcher.Ok.. ja, er redd for at det har en funksjon.. å sikkert fint å ha et filter, men stoler ikke helt på rengjøring av filter
Har handlet Mac Daddy jeg også, med tri clamp, men vegrer meg litt for å ta det i bruk.. men på den batchen jeg har gående nå, så må jeg mest sannsynligvis ta det ibrukBruker Mc Daddy filter på de fleste tørrhumlede batcher i det siste og har ikke hatt noen problemer med rengjøring og infeksjon, "bank i bordet" ingen infeksjon hittil, 105 batcher.
Kom sammen med e-posten igår.Ok! Godt noen har sjekket bruksanvisning ligger den på nettbutikken??