Jeg kan jo ikke si at du ikke har opplevd det. Jeg har aldri brukt det. Men vis meg data som tyder på at det har noen virkning. >Og start gjerne en tråd på det, det er sikkert relevant for flere.
Jeg kan jo ikke si at du ikke har opplevd det. Jeg har aldri brukt det. Men vis meg data som tyder på at det har noen virkning. >Og start gjerne en tråd på det, det er sikkert relevant for flere.
Det gidder jeg ikke, så viktig er det ikke for meg. Har som sagt kun brukt det engang. Om det gav sødme eller opplevd sødme skal jeg ikke si noe om, men noe hva det.
jfr. også diverse brülosophy-exbeerimenter som har testa effekten av ulike mesketemperaturer, og som alle har vist at det spiller fint liten rolle hvor mye dekstriner (og alkohol) du har i ølet, så lenge maltmengden er den samme.
Det gidder jeg ikke, så viktig er det ikke for meg. Har som sagt kun brukt det engang. Om det gav sødme eller opplevd sødme skal jeg ikke si noe om, men noe hva det.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.