Jeg liker Tettnanger, minner mye om Jever har jeg fått tilbakemelding på og jeg kan være enig
loebrygg Norbrygg-medlem 21 Mai 2024 #61 Jeg liker Tettnanger, minner mye om Jever har jeg fått tilbakemelding på og jeg kan være enig
R Ravneklo 21 Mai 2024 #62 Tettnanger er en klar favoritt her og... Ellers går det en del i Perle og Northern Brewer hos meg.
loebrygg Norbrygg-medlem 21 Mai 2024 #63 Ravneklo skrev: Tettnanger er en klar favoritt her og... Ellers går det en del i Perle og Northern Brewer hos meg. Klikk for å utvide... Den kombinasjonen der er en av de beste jeg har prøvd
Ravneklo skrev: Tettnanger er en klar favoritt her og... Ellers går det en del i Perle og Northern Brewer hos meg. Klikk for å utvide... Den kombinasjonen der er en av de beste jeg har prøvd
Kold Brygg Moderator 21 Mai 2024 #64 Stiegl i Salzburg brukte Tradition og Saphir i sin pils. Den synes jeg var meget god.
Finn Berger Moderator 22 Mai 2024 #65 FWW; her er humleskjemaet fra NM-vinneren: 5 gr Merkur 13% @ 60 30 gr Perle 9% @ 30 30 gr Saphir 9% @ 5 Ellers har jeg for tida et veldig godt øye til Opal. Spicy og woody er karakteristikker jeg liker.
FWW; her er humleskjemaet fra NM-vinneren: 5 gr Merkur 13% @ 60 30 gr Perle 9% @ 30 30 gr Saphir 9% @ 5 Ellers har jeg for tida et veldig godt øye til Opal. Spicy og woody er karakteristikker jeg liker.