Fellesbestilling på coryfat i Stavanger/jærenområdet

Hei hei noe nytt info på gang eller... ?? estimert levering i stavanger... haster litt med ekstra fat.... eller så kan det fort komme til det...
Bare lurte om noen hadde hørt ca ka tid vi kunne forvente levering.
 
Aleksander sendte bestilling i går ettermiddag.  Venter på betalingsinstrukser.  Så betaler jeg i det minuttet jeg får dem. Regner med at Aleksander sjekker ut leveringstid.
 
Beklager ventingen, men bestillingen ble noe forsinket fordi mine mailer havnet i spam-inboxen til Stefan.
Men vi har nå fått bekreftelsen og fakturaen fra candirect. Erlend kommer til å betale beløpet iløpet av dagen idag. :)
 
31100 kroner har herved forsvunnet ut av konto og forhåpentligvis inn i hendene på vår venn i tyskland.
Ting skjer. :)
 
Heisann godtfolk!

da har jeg kommet meg noget etter en middels lang seilas, og har fått snakket litt mer med stefan.

Fatene er sendt fra tyskland, og han mente at de skal klare å finne veien hjem iløpet av uka :)
 
Heisann Godtfolk. Ny update :)

Fatene er i Oslo :) De har blitt fortollet, og DHL ønsker betaling fra oss.
Har videresendt siste mail fra DHL til ErlendT.
 
Ok banditter!!
Nå har jeg lagt tollgiroen inn til betaling, skal fakse den så snart jeg får anledning  i morgen, så har vi fått ledet hjorden ut av Egyptens land.

Det var jo ymse gebyrer, fraktpriser og denslags som kom løpende på bånd.  Det vil si at ekstrautgiften kom på svimlende 7 kroner for små fat, og 14 på store.  Vi har beregnet delingen av "underskuddet" på samme måte som frakten.

Pengene kan enten gis i lanken til Aleksander ved avhenting eller inn på konto i god tid før. Send mail/Pm hvis dere betaler via bank.

Nå har vi dem snart i hus folkens. :)
 
sweet. Det var ikke så ille som antatt. jeg overfører resterende sum til din konto :)
Takk for alt arbeid Erlend!!!  :biersmile:
 
Penger er flyttet over til dhl, bekreftelse sendt dem på mail. Så nå snart fylles garasjen til Aleksander. :)!
 
Da var garasjen fyllt. Bokstavelig talt faktisk. :D

Nettopp tatt av den svarte pakkeplasten som var rundt.


Alle fatene er trygt i garasjen.


Praktisk info:
Fatene kan avhentes i morgen etter kl 20:00. (Lang dag på jobb)

Dumt nok skal jeg på ferie neste uke, og er derfor ikke hjemme.
De som ikke har anledning for å hente i morgen får smøre seg med tålmodighet, brygge, og hente fatene uken etter. (F.O.M. 08.07)
Håper ikke alt for mange blir forbannet for at jeg stikker på ferie akkurat når de har ankommet. Men slik ble det desverre.
Når jeg er vekke står de i en tørr, trygg og avlåst garasje.
 
Er det ikke mulig å hente fatene på Fredag eller i helgen for den saks skyld? Vakkert syn forresten! ;)
 
Vi gjør det enklere for alle her: :)

Min adresse:
Ogmund Finnsons vei 5
4009 Stavanger

Mitt mob nr:
93434469

Ring eller send sms på forhånd så er jeg klar når dere kommer for å hente :)
 
Tilbake
Topp