Fellesbestilling på coryfat i Stavanger/jærenområdet

Har dere sørlendinger en plan for avhenting?  

Hilsen en nyinnflyttet sørlending?

I verste fulle fall så skal jeg til stavanger cirka 17 august.  Kan evt ta meg meg et lass sørover da.  Hvis jeg klarer å overtale familien til å ikke bli med :)


Utrolig tilfresstillende syn forresten.  Minn meg på å invitere deg ut på en øl når jeg er i stavanger en gang aleksander.
 
Hei
Vi har ikke noen super plan enda, vi tenkte å se etter Aleksander kom hjem igjen fra ferie:)

Vi kan jo holde kontakten uti august så ser vi om vi får samordnet oss til en tur.

Hvor på sørlandet har du landet? 
 
Passer perfekt å hente i dag/kveld om mulig. To brygg ferdig som har gjæret mens på ferie, og de trenger nå en plass å være...
Setter stor pris på at dere organiserer dette innkjøpet! :amen:
 
Er dessverre opptatt med selskap i dag, så får drøye det til du er hjemme igjen fra ferie.
Om det ikke er noen andre fra jæren/bryne som kan ta de med til meg.

Svanes
 
Svanes, hvor mange er det du har bestilt? Jeg bor på Bryne og skal prøve å få hentet i dag. Bør være plass til en del fat i zafiraen.
 
Mener  på det var 4 fat. Kan du legge ut 17x4 kr for meg og?

Hadde vært supert!
Jeg kan nås på 91326850
 
Fredrik RA skrev:
Vi kan jo holde kontakten uti august så ser vi om vi får samordnet oss til en tur.

Hvor på sørlandet har du landet?
Høres ut som en plan. Jeg har endt opp i Vennesla, norges Twin peaks,  :) med plenty av plass til å brygge. Nå må jeg bare få tid.
 
Javel godtfolk.

Da var jeg hjemme igjen og fatene er klare for henting nok en gang.

Jeg skal legge ut en liste over folk som har hentet sine fat senere i dag.
Legger også ut siste brev fra DHL som beskriver ekstrautgiftene vi fikk ihht. moms. :)
 
Vil bare takke Aleksander for jobben han har gjort med å organisere dette.  :skitbra:
Hyggelig kar som fortjener en påskjønnelse av de som henter fat. Jag hadde ikke brygg, men ga litt tips.
Tross alt har han hele garasjen full av fat...
 
Ahhrrg. Nå var det min tur til å være bortreist. Jeg får ikke sjanse til å hente mine fat før begynnelsen av neste uke. Blir opptatt med malerarbeider i suldal hele uken. Håper det går greit å hente de mandag eller tirsdag neste uke.
 
Kjære sørlendinger.
Jeg skal til Stavanger onsdag 17 for å avhende leiligheten min. Hadde det vært kult og stilig om jeg tok med meg en rekke fat sørover den dagen?  Jeg sikkert stoppe og droppe noen av langs veien og hvis det skulle bli nødvendig.  Det er vel noen fat til sammen, men det skal stasjonsvogna tåle :)

Aleksander, du bør helst være hjemme den dagen :)
 
Hvis Aleksander ikke er hjemme den dagen kan evt. jeg ta på meg å overlevere dem. Jeg har ingen planer om å dra utenfor Stavanger-regionen med det første.
 
muhahahaha fikk det til å skulle til stavanger tirsdag ringer deg i løbet av dagen fra jobb... kjører fra haugesund ca 15.00 kansje litt før
 
ErlendT skrev:
Kjære sørlendinger.
Jeg skal til Stavanger onsdag 17 for å avhende leiligheten min. Hadde det vært kult og stilig om jeg tok med meg en rekke fat sørover den dagen?  Jeg sikkert stoppe og droppe noen av langs veien og hvis det skulle bli nødvendig.  Det er vel noen fat til sammen, men det skal stasjonsvogna tåle :)

Aleksander, du bør helst være hjemme den dagen :)

Hei
Om det ikke er for seint så hadde det definitivt vært kult om du kunne ta med fatene nedover til palmekysten ja. Har 8*19 + 4*9 Tror du det er noe du får plass til?
Ring meg gjerne på 92069525 for å avtale nærmere 
 
Litt usikker på bilsituasjonen, men jeg regner med at det går. Holder deg oppdatert. Brodern skal sørover med diger bil i løpet av uken uansett, så løsning skal det bli.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Tilbake
Topp