Fellesbestilling på coryfat i Stavanger/jærenområdet

Jeg gjerne oppgradere bestillingen min,
Da blir det:
4 stk 19 liter- 35 euro
1 stk 9 liter- 39 euro

Bernts
 
Slåtten trumfer alt.  :)
Jeg har notert dine ønsker Arvid. Vi publiserer liste over betalinger og instrukser og sånn i morgen en gang. 
 
Allright.
Etter å ha vast rundt halve ettermiddagen for å få satt en tabell inn i en forumpost på en elegant måte, så kryper jeg herved til korset og legger betalings/bestillingslista ved som et bilde :p

Fint hvis alle sjekker at det står riktig antall og type.  Jeg har vært gjennom og sett noen ganger, men det betyr ikke at det er ufeilbarlig.  
Betaling skjer til kontonr 9722.46.67969 snøggast råd, senest i løpet av torsdag 30.6.  Merk betalingen med nicket ditt så er det lettere for meg å se hvor det kommer fra.  

Av hensyn til beregningen av frakt pr pers er herved anledningen til å ombestemme seg utløpt.
Vi tar selvsagt høyde for endringer pga våre feiltastinger og klønefakter.

Hvis noen lurer på hvordan frakten er regnet ut, så er fraktprisen fordelt utover på halve fat.  Det vil si at 9 liters fat teller 1 og 19 liters teller 2 "enheter" så har vi fordelt fraktprisen på antall enheter og regnet ut pr pers ut fra det.
Vi synes dette er en grei og rimelig løsning og håper strengt tatt at flest mulig er enige i det  :)

Løp og kjøp :)
Fellesbestilling.jpg

PS: eventuelle endringer pga påløpte utgifter eller endringer i eurokusen fikser vi ved avhenting eller omkring der.  Det gjelder selvsagt hvis evt endringer skulle gjøre ting billigere og  :skitbra:

Ja, forresten. Flott hvis du sender meg en PM når du har betalt, så vet jeg at jeg skal se etter deg i banken.
 
Da er det betalt, har dere noen formening om når dette kommer?    Og en stor SKÅL til Aleksander B og ErlendT
 
All cred til Erlend som også tar seg til til å styre det økonomiske midt i fødselsforberedelser (madammen hans selvfølgelig)

Ellers aner jeg ikke hvor lang tid det tar enda. Skal få all info når jeg begynner med bestillingen til candirect.
Sender den avgårde tidlig fredag :)
 
Vi har nok passert forberedelsesstadiet med god margin :p Fødsel torsdag som var. 
Da er det ekstra godt å kunne trekke seg tilbake til et regneark nå og da :)
 
ErlendT skrev:
Vi har nok passert forberedelsesstadiet med god margin :p Fødsel torsdag som var. 
Da er det ekstra godt å kunne trekke seg tilbake til et regneark nå og da :)

Gratulerer med overstått fødsel. Klarer du å holde tunga bent i munnen, omtåket som du er med våkenetter og fuktige kluter overalt? :)
 
Aleksander_B skrev:
Gratulerer med overstått fødsel. Klarer du å holde tunga bent i munnen, omtåket som du er med våkenetter og fuktige kluter overalt? :)
Takk for det.  Det går nok bra.  Jeg satser på at du kvalitetskontrollerer meg :)

Godt jobbet med betaling folkens.  I overkant av halvparten av pengene er i havn.  Keep 'em flowing :D

PS: Vær så grei å skriv navnet deres i merknadsfeltet på betalingen.  Da slipper jeg å leke detektiv i regnarket etter beløpet og bli usikker på om det stemmer. Og en PM / post da.
 
Løsningen på forskjell mellom 25 og 35 EUR fat:

Dear Alexander,

yes, we can put grey CO2-marking parts at the bottom of the gas-valves of the kegs for 25 euros; they can be let onto the kegs later, too, so you find quicker the CO2-valves, when you put on the gas-disconnects.


Mit freundlichen Grüßen / kind regards
Stefan Welfonder
 
hei spør kansje lit domt men ke va forsjelen 25 auro fat å 35 auro fat eg skjønte ikke de han skrev på engelsk
 
Forskjellen er omtrent 10 euro :D

Men seriøst.  Så vidt jeg kan lese så er 25 euro fatene rengjort og har fått nye pakninger der det trengs .
35 euro fatene er rengjorte og har fått nye pakninger.  I tillegg så ser de litt bedre ut. Ingen bulker eller "my little pony" klistermerker eller noe sånn.
 
Tilbake
Topp