Allright.
Etter å ha vast rundt halve ettermiddagen for å få satt en tabell inn i en forumpost på en elegant måte, så kryper jeg herved til korset og legger betalings/bestillingslista ved som et bilde
Fint hvis alle sjekker at det står riktig antall og type. Jeg har vært gjennom og sett noen ganger, men det betyr ikke at det er ufeilbarlig.
Betaling skjer til kontonr 9722.46.67969 snøggast råd, senest i løpet av torsdag 30.6. Merk betalingen med nicket ditt så er det lettere for meg å se hvor det kommer fra.
Av hensyn til beregningen av frakt pr pers er herved anledningen til å ombestemme seg utløpt.
Vi tar selvsagt høyde for endringer pga våre feiltastinger og klønefakter.
Hvis noen lurer på hvordan frakten er regnet ut, så er fraktprisen fordelt utover på halve fat. Det vil si at 9 liters fat teller 1 og 19 liters teller 2 "enheter" så har vi fordelt fraktprisen på antall enheter og regnet ut pr pers ut fra det.
Vi synes dette er en grei og rimelig løsning og håper strengt tatt at flest mulig er enige i det
Løp og kjøp
PS: eventuelle endringer pga påløpte utgifter eller endringer i eurokusen fikser vi ved avhenting eller omkring der. Det gjelder selvsagt hvis evt endringer skulle gjøre ting billigere og :skitbra:
Ja, forresten. Flott hvis du sender meg en PM når du har betalt, så vet jeg at jeg skal se etter deg i banken.