Fermentasaurus snub-nose / FermZilla All Rounder

Spurte ikke om spesifikk størrelse, så mulig det gjelder 60 liter også, men tror jeg ville spurt kjapt på FB. (Og jo fler som spør...)
 
Flat bottom på lager ja, ser ikke helt for meg at denne kommer til å bli noen stor schlager. Blir som en litt mer avansert utgave av gjæringsbøtte fra Europris.

Hadde kontakt med dem denne uka, all rounder'n kommer i løpet av en måned.
 
Flat bottom på lager ja, ser ikke helt for meg at denne kommer til å bli noen stor schlager. Blir som en litt mer avansert utgave av gjæringsbøtte fra Europris.

Hadde kontakt med dem denne uka, all rounder'n kommer i løpet av en måned.

Mulig jeg burde visst dette basert på, ja det meste. Men hva er allrounderen?
 
Veldig spent på prisen Allrounderen får. Den må ikke bli for dyr. Trykksettet kommer jo i tillegg. Men ca en mnd ventetid da.
 
I Australia har den akkurat halv pris i forhold til vanlig Fermzilla. Så vi kan kanskje håpe på det samme her?

Jeg har lagret opp med pressure kit, blowtie, gjærbeholder, pakninger og saker og ting fra Brewmaster på AliExpress før det nå kommer mva på småbestillinger. Blir ca halv pris i forhold til priser i norske butikker. Regner med å bruke kun Fermzilla og All Rounder til gjæring i lang tid framover, så det er kjekt å ha litt deler. Synes det er et genialt produkt.

brewmaster Official Store - Amazing prodcuts with exclusive discounts on AliExpress Mobile
 
I Australia har den akkurat halv pris i forhold til vanlig Fermzilla. Så vi kan kanskje håpe på det samme her?

Jeg har lagret opp med pressure kit, blowtie, gjærbeholder, pakninger og saker og ting fra Brewmaster på AliExpress før det nå kommer mva på småbestillinger. Blir ca halv pris i forhold til priser i norske butikker. Regner med å bruke kun Fermzilla og All Rounder til gjæring i lang tid framover, så det er kjekt å ha litt deler. Synes det er et genialt produkt.

brewmaster Official Store - Amazing prodcuts with exclusive discounts on AliExpress Mobile
Jepp, har gjort det samme. De store plastbøttene gikk til gjenvinning før jul.
 
Ja, det blir alt for dyrt å bestille med frakt og norsk mva, det er bare for å vise hva den selges for der ute mens vi venter på at den kommer hit.
 
Når prisen i Australia og fra produsent er halvparten og rimeligere for 60L all rounder enn 55L vanlig koster.
Bør ikke prisen i Norge være mye over halv pris av 55L

Frakten på 60L er hvertfall ikke dyrere enn 55l, mest sansynlig litt mindre da volum på boksen er litt mindre.

Så mye over 1200 for 60L starter KIT bør det hvertfall ikke komme på.
 
Men så har vi jo bortimot monopoltendenser i markedet her så den blir nok dyrere enn antatt skal du se...
 
Sliter litt med snubnose her. Er der andre som opplever at gass inn og øl ut ikke er kompatibel med de vanlige ballockene våre? Eller må man kjøpe ekstrautstyr og ta mekanikerutdanning for å bruke dette produktet fra KegLand og?
86f694d58ab352bbeb0daa820bfced4b.jpg
 
Vet ikke med Snubnose, men på Fermzilla passer de ihvertfall.
De koblingene på lokket så annerledes ut.
 
Tilbake
Topp