Bjarte H skrev:Som jeg skrev tdligere i tråden, jeg har ikke CO₂ patronene, men jeg tviler på at de bruker noe som ikke er standard vare. Patronene produserer de neppe selv
[/quote
Ok, takk;-) Bestilte full pakke inn hvertfall. Ingen problemer i tollen
?
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Mattias S skrev:Bjarte H skrev:Som jeg skrev tdligere i tråden, jeg har ikke CO₂ patronene, men jeg tviler på at de bruker noe som ikke er standard vare. Patronene produserer de neppe selv
[/quote
?
Bjarte H skrev:Mattias S skrev:Bjarte H skrev:Som jeg skrev tdligere i tråden, jeg har ikke CO₂ patronene, men jeg tviler på at de bruker noe som ikke er standard vare. Patronene produserer de neppe selv
[/quote
?
Litt problemer. Tollvesenet fant ikke dokumentasjonen på pakken tilstrekkelig så det måtte sendes inn med brevpot når den ankom Norge.
"Brevpot" høres ikke umiddelbart ut som noe tollvesenet liker...
Gahr skrev:Bjarte H skrev:Mattias S skrev:Bjarte H skrev:Som jeg skrev tdligere i tråden, jeg har ikke CO₂ patronene, men jeg tviler på at de bruker noe som ikke er standard vare. Patronene produserer de neppe selv
[/quote
?
Litt problemer. Tollvesenet fant ikke dokumentasjonen på pakken tilstrekkelig så det måtte sendes inn med brevpot når den ankom Norge.
"Brevpot" høres ikke umiddelbart ut som noe tollvesenet liker...
Fikk samme mail på mandag jeg, så satser på at det ikke er no problem å få tak i patroner her til landsKim O.J. skrev:Fikk Mail fra Drinktanks nå. De hadde funnet ut at de ikke kunne sende CO₂ patronene med flyfrakt så hvis jeg ville opprettholde ordren min så ville den være UTEN disse. Hvor selges slike i Norge?
Kim O.J. skrev:Fikk Mail fra Drinktanks nå. De hadde funnet ut at de ikke kunne sende CO₂ patronene med flyfrakt så hvis jeg ville opprettholde ordren min så ville den være UTEN disse. Hvor selges slike i Norge?
Gahr skrev:Har en sånn. Godt fornøyd med den (rettere sagt, de jeg gir øl bort til er godt fornøyd med den!).