Flaskekonkurransen 2014

Jeg finner ikke noen måte å få endret brukernavnet.
Jeg lurer på om det er noe muffens med det å ha Ø først, så det er ikke noen dum ide å få endret på akkurat det.
 
Nå er jeg sikker på at det er Ø først i brukernavnet som er problemet :)

Fikk vridd følgende feilmelding ut av systemet: "The string that could not be encoded/decoded was: �Risan "

Nå må jeg bare få noen til å endre brukernavnet mitt (foreslår oyrisan) og/eller fikse bug i systemet.
Sånn på generell basis syns jeg mailadresse gjør seg bedre som brukernavn en genererte brukernavn.

Bjarte: Jeg regnet med at det var det du mente ;)
 
Jeg vet at lederen for it komiteen er på saken, men han sitter vel på et fly til paris nå, p.g.a. jobb.

Samtidig, det var merkbart bedre innpakking i år, ingen brygg som ble hentet på posten i dag for oslo var pakket dårlig. Tror faktisk at samtlige var pakket i bleier. Bra!

Dessverre ble 2 brygg disket i dag; 1 brygg p.g.a. feile flasker og 1 brygg p.g.a. tape i stedet for strikk.
 
cral skrev:
Jeg vet at lederen for it komiteen er på saken, men han sitter vel på et fly til paris nå, p.g.a. jobb.

Det er bra at det jobbes med saken, og jeg unner alle i IT-komiteen en liten tur til Paris :)

Postfristen er dessverre snart ute, og jeg er ikke motivert for å hive meg i bilen for å frakte 4 Bjørnunger fra Trondheim til Oslo....
 
Må vel være mulig å sende flaskene, notere sporingsnummeret og så får rette vedkommende heller få en epost med detaljer slik at riktig qr-kode kan printes ut? Må vel være bedre det enn å risikere for sen innlevering..
 
Øyvind_Risan skrev:
Postfristen er dessverre snart ute, og jeg er ikke motivert for å hive meg i bilen for å frakte 4 Bjørnunger fra Trondheim til Oslo....

Du skal selvfølgelig ikke havne utenfor konkurransen fordi det er en feil på systemet. Jeg har sendt deg en mail med info.
 
Jeg er inne på forumet. Prøver å logge meg på med samme brukernavn og slik, men får altså ikke registrert meg. Hva gjør jeg nå?
 
Har sendt inn 2 typer øl. Er det mulig å bli disket pga for god innpakning? Har pakka i pappeske fra polet, surra tissekladder rundt flaskene for å unngå knusing, evt søl dersom de skulle knuse. Har dog sendt bjørnunger med nøytral strikk på.
 
Hei.
Har aldri deltatt tidligere. Skal registrere en øl nå, men lurer på: Når det står "fermentable ingredients" i skjemaet, mener de at man skal skrive inn med mengder og det hele, eller holder det at maltsortene er ramset opp? Samme spørsmål gjelder "hops and spices", må jeg liksom oppgi hele oppskriften eller er dette bare for å indikere hva man har brukt??
 
Prøver å logge inn for å registrere øl til flaskekonkurransen, men får bare opp ugyldig bruker/passord. Det er vel samme som innlogging til forumet?
 
Dette er for dumt, nå har jeg prøvd med flere nettlesere og både Linux og Windows, får stadig feil brukernavn og passord på akkurat det jeg har brukt for  å logge meg inn på forumet med.
:bank2:
Dette er allerede alt for seint i dag, hva f. gjør man?
 
Hmm.. Jeg kommer direkte til registreringen (har logget meg inn tidligere, så er vel en aktiv sesjon/cookie som gjør at jeg slipper innloggingstrøbbelet), gjelder Google Chrome. Dersom jeg åpner linken i IE får jeg feil på innlogging. Så noe galt er det. Heldigvis er jeg ferdig med mine registreringer, men surt for de som sliter :(

Glemte for øvrig å sette att: til deg Øyvind Risan, på noen stout som gikk i posten i dag. Regner med det går greit..
 
glennrlie skrev:
Glemte for øvrig å sette att: til deg Øyvind Risan, på noen stout som gikk i posten i dag. Regner med det går greit..

Det går nok bra ja. Jeg skal sørge for å få samlet inn alle bidragene som kommer denne veien.
 
Nå har jeg prøvd alt, flere maskiner og flere nettlesere og nytt passord, og ingenting funker.

Hvis dette er mange som opplever så synes jeg dette er helt for j. Dette har vi sett frem et helt år og så funker det så dårlig... :noway:
 
Jeg sliter også med å logge inn for å registrere bidrag.
Har logget ut og inn av forumet for å bekrefte at jeg bruker korrekt innlogging, men den fungerer ikke.
 
Vil tekniske problem med registrering av bidrag, som skal sendes med post gi mulighet til forlenget ankomstfrist?
Planen var å få pakken i posten i dag, men skjønner nå at det ikke blir aktuelt..Håper på å rekke postsending i morgen, som trolig er siste sjanse for å rekke fram i tide.
 
Tilbake
Topp