Forumet er oppdatert

Nei, har ikke vært så mye snakk om det i det siste
Oppdaget det nylig jeg også,
men hvis du blar tilbake i tråden har det vært tilgjengelig siden juni
 
Har det vært nevnt størrelse på opplasting av filer som et issue? Jeg opplever altfor ofte å få beskjed om at størrelsen på bildet er for stort. Tatt med iPhone 4S, typisk 2448x2448 eller 2448x3264, rundt 1-3 MB.
 
Det er jo ganske store bilder til å helst bli vist på skjerm. Det skal holdes lagerplass, så den kan jeg forstå. Finnes fine apper for hurtig nedskalering.

Typed with thumbs.
 
Det er jo ganske store bilder til å helst bli vist på skjerm. Det skal holdes lagerplass, så den kan jeg forstå. Finnes fine apper for hurtig nedskalering.

Jeg forstår det med lagerplass, men en skulle da tro at forumet kunne skalere bilder «automagisk» når du laster opp, uten å måtte behandle bildet på forhånd...? Jeg hadde ihvertfall ikke problemer med dette tidligere.
 
Er det bare hos meg forumet er treigt å laste og fullt av kjeks smuler (cookies). Har problemer både på linux og windows, ref. skjermskuddUntitled.xcf.png
 
kjeksene funker bedritent på linux hos noen venner av meg. De emigrerte til brewers friend.15010025.jpg
 
Kan du si hva du mener med "bedritent"?
Jeg kjører stort sett bare Linux, og har ingen som helst problemer.
lucky_jack.jpg skremt_ape.jpg lucky_jack.jpg skremt_ape.jpg kjeks.png

Fikk beskjed om å sende over disse, skulle være standard oppsett på klientsiden visstnok, aner ikke hva det betyr
 
Vis vedlegget 16450

Fikk beskjed om å sende over disse, skulle være standard oppsett på klientsiden visstnok, aner ikke hva det betyr

De ekstra bildene kunne du sikkert spart til en annen anledning.
Men - Det var en kort periode ved overflytting av hjemmesidene til nytt system at Varnish, som står foran både forum og hjemmesider, var feilkonfigurert. Det var jeg som hadde pølsefingret, men det ble fikset igjen innenfor 1 time eller 2. Så ja, hvis du/dere sjekket akkurat i det tidsrommet som jeg jobbet, så stemmer det nok at du/dere fikk den feilen.
Og "morsomheter" i denne tråden vil bli slettet asap. Vi trenger konstruktive tilbakemeldinger, slik at vi kan gi en god brukeropplevelse av forumet.
 
Tilbake
Topp