Forumet er oppdatert

Forumet er nå oppdatert til nyeste versjon av programvaren «XenForo». Dette var en større oppgradering og alt av utseende og tillegg måtte lages på nytt. Som dere ser ser det litt annerledes ut. Hvis du har problemer eller savner noe som funket før, kan du melde fra i denne tråden.
Godt jobba!
 
Mer tungvint å få fram smilies?
Der er faktisk flere smileys i editoren nå? En addon for å bruke emojis på win + . eller på telefonen hadde vært supert. :)
Ser at det også er mulig å endre brukernavnet sitt nå. Da jeg registrerte meg først, så forstod jeg ikke at navn = visningsnavn. Vet ikke om det var manglende funksjonalitet på forrige versjon, eller meningen at folk ikke skulle kunne endre navnet sitt.
 
Går an å bytte fra "Norbrygg"-stil til default stil (gjøres under "Innstillinger"). Da får du litt andre farger, men til gjengjeld linker som synes godt :)
Det er en knapp nederst på hvilken som helst side også, synes det er litt bedre da, men fortsatt mye hvitt på min 48" OLED som riktig nok er litt uvanlig stor som pc-skjerm :p
 
Fungerer sikkert godt nok. Personlig liker jeg app fremfor nettleser, derfor jeg spør...
Hvis du vil ha det som app, og ikke i nettleseren, kan du gjøre det slik: i google chrome er det et valg i menyen på selve nettleseren «Legg til på startsida». Da blir nettsida til en egen app med eget vindu. Fra firefox får du nesten samme funksjonalitet med valget «Installer».
 
Søk fungerer like dårlig som før, bortsett fra det, veldig bra jobb som er lagt ned her for å gjøre overgangen så enkel som mulig for oss brukere :)

Søk.png
 
Sist redigert:
Greit at noen ikke synes at det er noe poeng med Tapatalk, men det er jo noen av oss som gjør det. Er det noen spesiell grunn at den tilgangen er fjernet? Er det enkelt, overkommelig eller umulig å legge den til igjen?
 
Ett kjapt søk tilsier at det kom ut en ny versjon av Tapatalk for Xenforo 2.2 i Oktober.
Så mulig at det kun er en oppdatering av plugin som må til, uten at jeg kjenner hvordan det er gjort her :)
 
Tilbake
Topp