Det skjer meg hver gang, og det har gått bra hver gang.
Edit: Jeg har i det siste begynt å lage litt større startere, nettopp for å treffe riktig størrelse på starter. Men som skrevet: Gått fint i noen år uten å gjøre det.
20-21t på magnetrører. Noen som vet om jeg skal sette opp styrken ? Ser at det er mindre skum enn hva det var kl 6 i dag tidlig. Og at innholdet har blitt tyngre
La den surre og gå til det ikke bobler opp langs sidene lenger. Det tar typisk mellom 24 og 36 timer. Jeg tror ikke hurtigere hastighet vil ha noe å si, men det skader vel ikke å prøve.
Men ikke tenk på det, som Jørn sier bare la det surre og gå. Med mindre man heller diesel oppi starteren så er det bare å la det snurre og ikke bekymre seg, i steden for å analysere diverse tegn man ikke aner hva betyr
dere er supre jeg slo den av i et minutt for å se bobling, og det var nesten ingenting som kom opp. Tenker jeg lar den riste frem til klokken 10. Så lager jeg plass i kjøleskapet og puttern der.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.