• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Glassutsyr og annet labutstyr

Man har da bil må vite. En slik tur fikser vi lett. :)

Tipper villt her, men kanskje rawRoffe også er med på en slik bestilling?
 
Bård skrev:
Man har da bil må vite. En slik tur fikser vi lett. :)

Tipper villt her, men kanskje rawRoffe også er med på en slik bestilling?

Du er i Oslo?, jeg kunne jo påta meg å legge ut for en kasse 5 liters og en kasse 3 liters, da er vi passert minstebestillinga..
 
Er i Oslo ja. Supert med utlegg.  :)
Er ikke veldig hast for meg, men dersom det er det for andre kan jeg svinge meg rundt..
 
Jeg er med på en 5-liters ja. Supert tiltak neslekkim!

Håper jeg ikke tar munnen for full når jeg sier at Bård kan ta mot og betale i kald kæsj for min :)
 
RawRoffe skrev:
Jeg er med på en 5-liters ja. Supert tiltak neslekkim!

Håper jeg ikke tar munnen for full når jeg sier at Bård kan ta mot og betale i kald kæsj for min :)

Nåh, les hva jeg skrev. :), Jeg legger ut for en pakke 5 liters.. og det er bare to i pakken.
 
Jeg fikser RawRoffe og meg selv, så da trenger vi bare fjerdemann. :)

edit: En fjerdemann til 5 literen, og en til til treliteren seff..
 
Bård skrev:
Jeg fikser RawRoffe og meg selv, så da trenger vi bare fjerdemann. :)

edit: En fjerdemann til 5 literen, og en til til treliteren seff..

Så denne jæløya er ikke så langt unna?, trodde det var uttafor namsos et sted. :)
Er vel bare å gamble og håpe noen kjøper de andre etterhvert.

Men hvordan teller du?, jeg skjønte det slik at det er 2 5litere i hver pakke, så da blir det to slike pakker, greit nok
Men 3 literne, der er det 6 stykker i hver pakke, jeg regner med jeg beholder et par av tre literne sånn ifall.
 
Får håpe RawRoffe inviterer oss til en hjemmebrygg-battle-koseaften-guttekveld, så blir du bedre kjent med området. :)
 
Jeg er også med på en 5 liter!! Har tenkt å kjøpe det en stund men syntes 650 er Litt mye å betale før en på v&b..

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Fredrik J skrev:
Jeg er også med på en 5 liter!! Har tenkt å kjøpe det en stund men syntes 650 er Litt mye å betale før en på v&b..

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Du får ta den siste da.

Har sendt bestilling på 4 stk 5 litere, og noen 3 litere, får se litt når vi får tak i de.
 
Kanon!
Når det gjelder å ta ut rørepinnen, jeg pleier bare ta en neodymium magnet på undersiden så den fester mot rørepinnen på andre siden av glasset og dra den opp på siden. Så lår jeg den bare henge der mens jeg setter kolben i kjøleskapet for bunnfelling, slipper jeg sterilisere noe som skal oppi starteren.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Fredrik J skrev:
Kanon!
Når det gjelder å ta ut rørepinnen, jeg pleier bare ta en neodymium magnet på undersiden så den fester mot rørepinnen på andre siden av glasset og dra den opp på siden. Så lår jeg den bare henge der mens jeg setter kolben i kjøleskapet for bunnfelling, slipper jeg sterilisere noe som skal oppi starteren

KNALLIDÉ!  Takk.

MM
 
Det var jo lurt, har noen magneter jeg kjøpte på Panduro, de er så sterke at de knuses når jeg slipper de imot hverandre.. så de burde nok klare å holde en rørepinne.. håper jeg.
 
neslekkim skrev:
Men hvordan teller du?, jeg skjønte det slik at det er 2 5litere i hver pakke, så da blir det to slike pakker, greit nok
Men 3 literne, der er det 6 stykker i hver pakke, jeg regner med jeg beholder et par av tre literne sånn ifall.

Jeg er med på en 3 liter om det er noen igjen av de 6 i pakken
 
Tilbake
Topp