Jeg spør bare; Hva slags oppdragelse er det den gutten har fått????Hva har jeg gjort som har fått en så ond sønn? Tenk å gi noe sånt til en øltørst pappa
Vis vedlegget 39351
Kjenner jeg det bryggeriet rett, er det ikke verd hodebryet..Hva har jeg gjort som har fått en så ond sønn? Tenk å gi noe sånt til en øltørst pappa
Vis vedlegget 39351
Er det hjemme hos deg?Godt det bare er en søndag i uka.....Vis vedlegget 39268
Ja det hadde vært drømmen, kan vel hende at jeg hadde blitt singel daEr det hjemme hos deg?
Hva er det da?Første gangen jeg fant slike visste jeg ikke hva det kunne være. Dessverre måtte jeg finne det ut «the hard way».
Nå vet jeg heldigvis hvordan jeg skal tolke en slik profeti.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tennene i en JG-kobling mellom fat og kran i kegeratoren.Hva er det da?
Kjedelig.. kva slags skjerm er det? Er på delvis utkikk etter ein til Raspberry PintsVar: Touch-skjerm for bryggekontrolleren.
Er: Skjerm for bryggekontrolleren.
Er det mulig å være så klønete og slepphendt?
Moral: Ikke rør følsom elektronikk før du har fått den første koppen kaffe om morran.
Vis vedlegget 40486
Er det nye flasker du har brukt til dette, eller gjenbruk? Hadde noen som ble eksakt slik, etter å ha brukt flaskefyller i rustfritt. Der glei den av bunnen av flaska under fylling, og dunka i sida. Der var det 20-30 flasker på ene batchen som gikk bunn under karbonering på på lik måte. Er det gjenbruksflaske så kan det være at flaska har vært utsatt for lignende.Bunnen sto igjen i kassa, flaska var halvveis ut av kassa selv om det lå saker og ting oppå.