gle1
Norbrygg-medlem
Etter hvert som jeg leser på forumet blir teknologidelen av meg enda mer oppgiret. Allerede før jeg har satt min første batch med BIAB på komfyr så planlegger jeg oppgraderinger. I mangel på søkeord og sammensetninger for å finne hva jeg er ute etter så spør jeg heller her på forumet.
Finnes det utstyr(Rasperry PI, Arduino o.l) som gjør at man kan forhåndsprogrammere og styre et varmeelement gjennom meske, og så kokeprosessen? Noen som har bilder, link, erfaringer med noen som har gjort lignende? Eller kan sende meg i riktig retning med en link.
Evt. finnes det ferdige produkter som gjør dette?(Ikke snakk om Speidel o.l, men heller ferdiglagte Pi´er eller andre styreenheter).
Håper å gjøre mest selv. Det er jo over halvparten av morroa!
Finnes det utstyr(Rasperry PI, Arduino o.l) som gjør at man kan forhåndsprogrammere og styre et varmeelement gjennom meske, og så kokeprosessen? Noen som har bilder, link, erfaringer med noen som har gjort lignende? Eller kan sende meg i riktig retning med en link.
Evt. finnes det ferdige produkter som gjør dette?(Ikke snakk om Speidel o.l, men heller ferdiglagte Pi´er eller andre styreenheter).
Håper å gjøre mest selv. Det er jo over halvparten av morroa!
Sist redigert: