Hahaha, jepp hadde vært rett opp hans gate, men joda, jeg har prøvd maaaange ting for å få vekk etikett lim, det var nå i nyere tid når jeg måtte få vekk lim uten å skrape opp plast at jeg prøvde Prickbort og ble rimelig sjokkert selv over hvor godt det fungerte.
Den gamle skirensen var veldig effektiv, men selvfølgelig, de måtte forandre på den så den som selges nå krever mer jobbing. Men fordelen er at nå kan den brukes innendørs, lukter ikke så sterkt lenger.
Jeg bruker samme måte, men der sitter mye lim igjen. Jeg fjerner dette med å ha litt rapsolje på et tørkepapir. Gnir av limet med olja, mens flaska fortsatt er varm. Tørker oljerestene av med et reint tørkepapir. Det skal sies at er er enklere å fjerne limet fra Kinn og 7 Fjell enn Nøgne med denne metoden.
Jeg bruker samme måte, men der sitter mye lim igjen. Jeg fjerner dette med å ha litt rapsolje på et tørkepapir. Gnir av limet med olja, mens flaska fortsatt er varm. Tørker oljerestene av med et reint tørkepapir. Det skal sies at er er enklere å fjerne limet fra Kinn og 7 Fjell enn Nøgne med denne metoden.
Jeg flenser av etikettene med ei sånn lita skrape med utskiftbare blad. Det tar en del av limet, og det blir lettere å få av limrestene enn om du bare river av etikettene. Men på den annen side er jo flensinga en liten jobb, også.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.