Kjøpt herfra for kort tid siden https://www.essentiallyhops.co.uk/
Litt på siden. Bor i florida på vinteren og ønsker og ta med meg et par stiklinger hjem.Tror det tok et par uker. Begynte å tro at det hadde stoppa i tollen, men kom gjennom uten kontroll, mva etc
Det visste jeg ikke. Fikk tak i Chinook og Cascade tidligere. Nok for første forsøk. Er ikke akkurat gartner (hva er det motsatte?), får se hvordan det går..Vær også klar over at mange humlesorter, som for eksempel Citra, Simcoe og Amarillo, er beskyttede varemerker og ikke mulig å få tak i for å dyrke selv.
Hvor lang tid tok det før du fikk dem i posten? Jeg bestilte mine fra samme side 16. mars, men de har ikke dumpet ned i postkassen ennå…
Bare å gi lyd om du har avleggerJeg har har noen humler i hagen. De første skuddene har akkurat kommet frem. Skal forsøke å klone noen av dem i år. Hvis jeg får det til, deler jeg gjerne ut til interesserte.
Jeg har har noen humler i hagen. De første skuddene har akkurat kommet frem. Skal forsøke å klone noen av dem i år. Hvis jeg får det til, deler jeg gjerne ut til interesserte.
Jeg har har noen humler i hagen. De første skuddene har akkurat kommet frem. Skal forsøke å klone noen av dem i år. Hvis jeg får det til, deler jeg gjerne ut til interesserte.
Si i fra viss du har noen ekstra skudd av Saaz og cascade du kan dele bort til megJeg har early bird, saaz, fuggle, Northern brewer, cascade og hallertau..
Jeg kunne tenkt meg en avlegger av Saaz, og har WGV, Fuggle og Colombus, som kan sendes i retur, om du er interessert i å bytte.Jeg har early bird, saaz, fuggle, Northern brewer, cascade og hallertau..
Stiklinger eller røtter?? Førstnevnte er vel mindre egnet å sende i posten skulle jeg tro. Er veldig interessert i rhizom av saaz, early birt og hallertau. Har chinook, perle samt 3 norske varianter jeg kan bytte i.Jeg har early bird, saaz, fuggle, Northern brewer, cascade og hallertau..