Hurtigkobling til regulator og annet stasj til fat

Hehe, hadde jeg enda hatt flexitappen på plass... Men ser ut som ting er i ferd med å løse seg nå. Brewersdiscount har innrømmet at de har rota bort ordren min, og vil sende den avgårde asap. Og homebrewstuff har sagt seg villig til å betale momsen som kom som følge av blandingen av ordrene mine. Så lenge de innrømmer feilene sine, og gjør det de kan for å rette de opp, så skal jeg si meg meget fornøyd :) Viser at de prøver å være seriøse i det de holder på med.
 
hvordan er fraktkostnaden fra brewers discount?
tenkte å bestille noe derfra nå, men det står at shipping may be calculated later.
og jeg må oppgi kortinformasjon først.. ehh
 
ok.. da blir det jo ikke spesielt billig da jeg bestiller for under 200,-. kanskje legge inn en litt større ordre da, og havne under 1000,-
fordømte latterlige tollgrense
 
olavgn skrev:
$31.40 sku de ha for billigste frakt ser det ut te. 4 lbs (1.8 kg)

Jeg bestilte ikke så mye da, totalt 4 disconects med muttere etc, og ser ut til at jeg betalte $0 i frakt..
Ser også at ordren min var $21, nå ville samme ordre være $27.6 før jeg velger frakt og slikt.
Har nok blitt noen endringer (men jeg bestilte 2. januar i år da..)
 
Og der var tålmodigheten min slutt, så jeg avbrøyt ordren min hos brewersdiscount. 2 1/2 måned uten at de hadde fått ut fingern, og dårlig respons når jeg prøvde å ta kontakt. Var rett og slett ikke verdt det lenger. Slangene kan jeg kjøpe på vin og bar for tilnærma samme prisen, og hurtigkoblinger skaffer jeg andre steder. Må si jeg er litt skuffa :noway:
 
Tilbake
Topp