Hva fikk du i posten i dag?

Det er et par uker siden sist jeg fikk noe. Et par ble sendt her om dagen.
Brewmaster som selger Fermzilla-deler har ikke sendt det jeg bestilte i midten av januar.
 
Ja, Brewmaster har vært stengt på grunn av feiring av kinesisk nyttår. De feirer tydeligvis nyttår mer enn en dag der nede...
 
Jeg fikk Kinapakker idag, lenge før tiden som var estimert!

Bestilte sodastream regulator, er det noen som vet hva utgangen på nederste bildet er til? Trodde ikke det skulle være sikkerhetsventil på denne regulatoren, men kan vel se ut som at det er det som er tanken bak den utgangen?

20200226_193726_resized_1.jpg20200226_193726_resized_1.jpg 20200226_193741_resized.jpg

20200226_193741_resized.jpg
 
kabel.jpg
Ny varmekabel kom i posten i dag.
Prøver en ny modell etter å ha slitt ut/ødelagt tre av den oransje typen. Jeg bruker festestropp for å holde kabelen på plass rundt bøtta, men det har vist seg å ødelegge kabelen. Festestrikken drar for hardt i kabelen, og den slutter å virke etter noen gangers bruk.:mad:
Noen som har en god metode for å holde kabelen på plass rundt bøtta uten å strekke den for mye? Bortsett fra gaffa..
 
Jeg fikk Kinapakker idag, lenge før tiden som var estimert!

Bestilte sodastream regulator, er det noen som vet hva utgangen på nederste bildet er til? Trodde ikke det skulle være sikkerhetsventil på denne regulatoren, men kan vel se ut som at det er det som er tanken bak den utgangen?

Vis vedlegget 43657Vis vedlegget 43657 Vis vedlegget 43656

Vis vedlegget 43656

Det er ikke en utgang (selv om du kan sette noe der hvis du finner ett gjenger). Det er sikkerhetsventilen.

Den består i en gummibit, en fjær, og den tappen som stikker litt ut er den som trykker fjæren sammen.
 
Det er ikke en utgang (selv om du kan sette noe der hvis du finner ett gjenger). Det er sikkerhetsventilen.

Den består i en gummibit, en fjær, og den tappen som stikker litt ut er den som trykker fjæren sammen.
Veldig bra, men det betyr kanskje at det ikke er mulig for meg å sette i sikkerhetsventil som tillater mer trykk?
 
Vis vedlegget 43659
Ny varmekabel kom i posten i dag.
Prøver en ny modell etter å ha slitt ut/ødelagt tre av den oransje typen. Jeg bruker festestropp for å holde kabelen på plass rundt bøtta, men det har vist seg å ødelegge kabelen. Festestrikken drar for hardt i kabelen, og den slutter å virke etter noen gangers bruk.:mad:
Noen som har en god metode for å holde kabelen på plass rundt bøtta uten å strekke den for mye? Bortsett fra gaffa..
Hva med gladpac? :) (Eller hvordan det nå skrives ..)
 
Festes løst, og legger liggeunderlag utenpå som strammes
Jeg bruker liggeunderlag, men klarer ikke å få det stramt nok rundt bøtta til å holde kabelen på plass. Når jeg har brukt gaffa, så har tapen løsnet etter hvert, og kabelen sklir ned legger seg rundt bunnen.
Noen tips på hvordan det kan funke? Jeg pønsker på å tilpasse en "ramme" av ståltråd, som fikserer kabelen, og kan henges på bøtta.
 
[QUOTE="Brynsj, post: 520712, member: Når jeg har brukt gaffa, så har tapen løsnet etter hvert, og kabelen sklir ned legger seg rundt bunnen.
[/QUOTE]

Ikke sikkert at det er relevant for deg, men jeg har erfart at teip ikke nødvendigvis er teip: Den grå fra Clas Ohlson er ikke like sterk som den dyrere svarte, selv om også den kan ha litt problemer med å feste seg når det er kondens. Heretter bruker jeg alltid den beste og dyreste når jeg skal feste proben.
 
Tilbake
Topp