Hva fikk du i posten i dag?

Med egne sett, vil du da vurdere skalering, slik at en kan bestille f eks et 40 liter sett om det er ønskelig?
Det hadde vært veldig interessant, og jeg har vært i kontakt med folk som gjerne kunne tenkt seg halve sett også. Det er noen store logistikkmessige utfordringer rundt det, men jeg har det i bakhodet. Kanskje ville det vært mulig å få til på noen av de mest populære. Det blir enormt mange parametere for hvert produkt, siden det allerede er valg for gjær, etiketter, kverning og alle kombinasjoner mellom disse. (Hvert tilleggsvalg dobler antall kombinasjoner.)
 
Sist redigert:
Kommer det etiketter på rull?
Ikke på rull. De kommer plastpakket i sett à 50 stk. Avtagbare, selvsagt – og lette å påføre. Har etiketter til de fleste av ølsettene – og i tillegg til diverse stiler (som Mango IPA, Tradisjonelt Juleøl, NEIPA osv.) Hadde en meningsmåling på FB, og de 15 mest populære er representert. Har fått alt fra trykkeriet, og de ble tipp topp. Passer til 0,33 flasker/bokser og større.
 
Sist redigert:
Det hadde vært veldig interessant, og jeg har vært i kontakt med folk som gjerne kunne tenkt seg halve sett også. Det er noen store logistikkmessige utfordringer rundt det, men jeg har det i bakhodet. Kanskje ville det vært mulig å få til på noen av de mest populære. Det blir enormt mange parametere for hvert produkt, siden det allerede er valg for gjær, etiketter, kverning og alle kombinasjoner mellom disse. (Hvert tilleggsvalg dobler antall kombinasjoner.)
Ser den, men fikk inntrykket av at dette var veldig custom, altså at maltet ble kvernet og humlen pakket ved bestilling, da er vel skalering relativt enkelt? Evt hatt valgene for et fat, to fat osv?
 
Ikke akkurat posten...til det er postkassa mi for liten. Har i lengre tid gått og grubla på å utvide utstyret for å kunne brygge 50L + batcher og hatt div ideer...Fra å få tak i en netthandelbrygger i den størrelsen brukt og modde med STC-1000, ekstern pumpe osv. til et biaboppsett i den størrelsen.. Kostnadsberegna alternativene har jeg og, men når Ølbrygging jubileums-droppa prisen med 20% på Brewzilla 65L ble det rett og slett ingen vits i noe anna... ble en slik med hjem i dag. helt grei B-brygger til Speidelen :cool:

DSC_5162 (2).JPG
 
Sist redigert:
Ser den, men fikk inntrykket av at dette var veldig custom, altså at maltet ble kvernet og humlen pakket ved bestilling, da er vel skalering relativt enkelt? Evt hatt valgene for et fat, to fat osv?
Skalering er kjempeenkelt, men å implementere det i en netthandelsløsning er vanskelig, dessverre. En mulig løsning hadde vært å lage en egen fane for skalerbare sett. Da kunne man bestilt etter liter (eller helst i steg på 5 liter), og i tillegg valgt kverning: ja/nei. Jeg tar med meg tanken videre – og lufter den på Facebooksiden når den offisielt åpner. Om det slår an, skal jeg sannelig gå videre med det. Det er fordelen med å være en liten aktør med 100 % kontroll – det går an å hive seg rundt. :cool:
 
Tilbake
Topp